تحویل 12000 واحد مسکن مهر در گیلان

تحویل 12000 واحد مسکن مهر در گیلان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۵۴ | ۱۳۹۸/۰۶/۱۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان گفت: ۱۲ هزار واحد مسکونی مهر در استان گیلان به متقاضیان تحویل داده شد.
به گزارش اخبار ساختمان، عباس علیزاده امروز در همایش تجلیل از تعاونی‌های برتراستان گیلان در رشت اظهار داشت: در سال 97 حدود ‌31 تعاونی جدید در سطح روستاهای استان گیلان تشکیل شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه حدود 2 هزار و 500 شرکت تعاونی در این استان وجود دارد که موجب اشتغال مستقیم برای 32 هزار نفر شده است گفت: 264 هزار نفر هم در قالب اتحادیه‌های مختلف در گیلان مشغول به‌کار هستند.

علیزاده از تحویل 12 هزار واحد مسکونی مسکن مهر به متقاضیان خبر داد و ابراز داشت: طبق برنامه قرار بود 14 هزار و 500 واحد مسکونی تحویل داده شود که تا امروز حدود 12 هزار واحد مسکونی مسکن مهر به متقاضیان و صاحبان آنها تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه در سال 97 حدود 120 تعاونی جدید با هزار و 400 نفر عضو در استان گیلان تشکیل شد تصریح کرد: صادرات شرکت‌های تعاونی در سال 97 بالغ بر 32 میلیون دلار بود که در این خصوص رشد قابل توجهی نسبت به سال 96 داشتیم.

علیزاده با اشاره به اینکه امروز 40 درصد گوشت استان گیلان در سطح تعاونی‌های ما تولید می‌شود همچنین پرورش عمده ماهیان خاویاری نیز توسط بخش تعاونی این استان در حال انجام است افزود: خوشبختانه سال‌های سال است که حوزه تعاون در حال متحول شدن است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه امسال حدود هزار و 260 شرکت تعاونی از این استان در جشنواره تعاونی‌های برتر کشور شرکت کردند عنوان کرد: امسال باید بتوانیم با برنامه‌ریزی درست، تعاونی‌های گیلان را نسبت به سال گذشته توانمند‌تر کنیم.

علیزاده تشکیل شرکت‌های تعاونی بزرگ در سطح استان را یکی از اهداف مهم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 5 تعاونی توسعه و عمرانی در شهرستان‌های گیلان تشکیل شده که باید افزایش یابد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به مشکلات پیرامون اشتغال در کشور اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور، بهترین راه برای تولید پول و ثروت جهت بهبود اقتصاد، فعالیت مؤثر تعاونی‌ها است که می‌توانند در راستای ایجاد اشتغال‌ در روستاها بسیار مؤثر باشند و باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

منوچهر جمالی با بیان اینکه دولت باید با حمایت از تعاونی‌ها، بخشی از مشکلات شهرها و روستاها را حل کند خاطرنشان کرد: البته در مجلس شورای اسلامی هم مصوبات تعاونی‌ها به خوبی مورد حمایت قرار گرفت زیرا تعاونی‌ها دارای مفهومی هستند که جهت توسعه باید همواره مورد حمایت دولت و نظام باشند.

تسنیم

برچسب ها:

مسکن ،مهر 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman