استاندار زنجان خبرداد:

پرداخت تسهیلات به ۲۵۰۰ واحد مسکونی

پرداخت تسهیلات به ۲۵۰۰ واحد مسکونی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۰۴ | ۱۳۹۸/۰۶/۱۱

استاندار زنجان گفت: طی سال جاری به ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در روستاهای استان زنجان تسهیلات پرداخت خواهد شد.
به گزارش اخبار ساختمان، فتح‌الله حقیقی در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، به توجه ویژه دولت به روستاها اشاره کرد و افزود: حضور در روستاها و مشاهده مشکلات روستاها از برنامه های مهم دولت است.

وی بابیان اینکه منظومه روستایی در ۱۷ بخش مطالعه و تدوین‌شده است، اظهار کرد: اعتبارات از طریق این منظومه به روستاها عادلانه توزیع خواهد شد.

استاندار زنجان گفت: بر اساس منظومه روستایی در حال حاضر ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در اولویت آسفالت است و درصدد این هستیم که راه‌های روستایی بیشتری آسفالت شود.

حقیقی بابیان اینکه وام‌هایی که برای مسکن روستایی در استان زنجان طی سال گذشته مصوب شده بود ۲ هزار واحد مسکونی با ۲۵ میلیون تومان تسهیلات و سه ضامن بود، ابراز کرد: با رایزنی‌هایی که با شورای بانک انجام شد امروز به روستاییان تسهیلات به صورت ضمانت زنجیره‌ای ارائه می شود.

وی افزود: طی سال جاری به ۲ هزار و ۵۰۰ فقره واحد مسکونی روستایی در استان زنجان تسهیلات پرداخت خواهد شد و تسهیلات هم ۴۰ میلیون تومان است.

استاندار زنجان بابیان اینکه طرح کشت گیاهان دارویی مدنظر است و ۵۰۰ هکتار هدف گذاری برای کشت گیاهان دارویی در استان است، افزود: ۷۰ هکتار تاکنون کشت‌شده و به مرور هم گیاهان دارویی بیشتری در استان کشت می‌شود.

حقیقی بابیان اینکه شهرستان ماه‌نشان بزرگ‌ترین تولیدکننده پرورش آبزیان است، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که این شهرستان را به‌عنوان مرکز پرورش‌دهنده آبزیان معرفی کنیم.

مهر

برچسب ها:

تسهیلات ،مسکن ،روستایی 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman