سه راه برای کاهش تعمیرات منزل

سه راه برای کاهش تعمیرات منزل
Facebook Twitter LinkedIn

۱۸:۱۷ | ۱۳۹۸/۰۶/۰۴

اگر به دنبال مراقبت از خانه خود هستید، اجازه ندهید ملک شما در وضعیت ناسازگاری قرار بگیرد که این امر در نهایت باعث افزایش هزینه ها می شود.
به گزارش اخبار ساختمان، تعمیرات اساسی می تواند یک کار بزرگ به نظر برسد، اما پیشگیری از مشکلات احتمالی و تعمیرات کوچکتر می تواند در پایین آمدن هزینه ها به شما کمک کند و همچنین باعث شود تا خانه شما در شرایط خوبی قرار بگیرد.

نکات زیر به مواردی اشاره می کنند که باید هنگام تعمیرات مطمئن شوید آنها را در رأس قرار داده اید:

سیستم آبرسانی

وجود نشتی در سیستم لوله کشی خانه می تواند باعث شود که نه تنها یک سیل در داخل خانه ایجاد شود بلکه باعث آسیب بیشتر در کل اموال شما نیزمی شود. گذشته از این همیشه باید مراقب شیر آب به خصوص هنگام حمام باشید.

ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی رانیز مورد توجه قرار دهید برای جلوگیری از نشت احتمالی مکانهایی که نمی بینید مراقب رسوب آب، فرسایش و انسداد لوله ها باشید این فقط برخی از دلایلی است که می تواند باعث ریزش لوله های آب در خانه شود. بیشتر اوقات، شما زمانی آگاه می شود که دیگر دیر شده است.

چگونه می توان از بروز نشت آب در اوایل خرابی جلوگیری کرد؟

یک راه خوب برای ردیابی این مسائل، نصب یک جریان سنج برای بررسی فشار آب و جریان آن، برای یافتن نشت یا مشکلات احتمالی است. به نحوه عملکرد جریان سنج ها توجه کنید تا متوجه شوید که چگونه می تواند به شما در حفظ لوله های آب خانه کمک کنند.

سقف

اطمینان از سقف شما، یکی از بهترین راهها برای محدود کردن خسارت های غیرضروری و تعمیرات در خانه شما است. سقف، خانه شما را از عناصرمختلف محافظت می کند. تعویض هرگونه کاشی آسیب دیده ، یا عایق هایی که علائم سایش و پارگی یا آسیب را نشان می دهند، بدین معنی است که احتمال بروز سایر مشکلات مانند نمناکی دیوارها و جاری شدن آب خواهد بود. همچنین اطمینان حاصل کنید قسمت های آسیب دیده عایق بندی شده باشند.

سیستم گرمایش

چک کردن سیستم گرمایش منازل یا تهویه مطبوع به طور مرتب می تواند به شما کمک کند؛ نه تنها مشکلات را مستقیماً پیدا کنید بلکه هرگونه صورتحساب را در صورت نیاز به تعمیرات کاهش دهید. پاک کردن گرد و غبار به طور منظم از سیستم های تهویه یا دهانه آنها، می تواند باعث شود تجهیزات شما به مدت طولانی قادر به انجام بهترین عملکرد باشند.

تمیز کردن این قسمت ها باید بخشی از برنامه تمیز کردن منزل شما باشد. تمیز کردن مکرر نیز می تواند به کاهش یا حتی از بین بردن هرگونه مشکل قبل از وقوع کمک کند.

همین اتفاق در مورد رادیاتورها نیز می تواند صادق باشد. این کاری است که انجام آن باعث می شود تا صورتحساب های گران قیمت را کاهش دهید.

داشتن سرویس گرمایشی و تهویه مطبوع شما در هر سال نیز به شما کمک می کند تا هزینه های خود را پایین بیاورید زیرا حل هرگونه مسئله ای با گذشت زمان مشکل تر خواهد بود. این بدان معنا نیست که دیگر لازم نیست نگران خراب شدن بخاری های خود در زمستان باشید بلکه باید مرتب سیستم های گرمایشی و سرمایشی خانه خود راچک کنید. به خاطر داشته باشید پیشگیری همیشه بهتر از درمان است.

سلام نو

برچسب ها:

تعمیرات ،خانه 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman