کارخانه سیمان بیارجمند دوبار احیا می شود

کارخانه سیمان بیارجمند دوبار احیا می شود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۴۶ | ۱۳۹۸/۰۶/۰۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ابراز امیدواری کرد تا پس از اتمام مراحل اداری، کارخانه سیمان بیارجمند دوباره احیا شود.
به گزارش اخبار ساختمان، حبیب‌الله خجسته پور در دیدار با حجت‌الاسلام احمدی امام‌جمعه بیارجمند اظهار داشت: توسعه متوازن استان سمنان در دستور کار قرار دارد و هیچ شهری بر شهر دیگر در ارجحیتی ندارد.

وی خدمت به مردم را در رأس امور دانست و گفت: باید مطالبات مردم رسیدگی شود و این مهم در دستور کار همه مدیران و مسئولان قرار داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به جنگ تمام‌عیار اقتصادی دشمنان علیه کشور گفت: در برهه کنونی نیاز است با حفظ وحدت و انسجام ملی در رفع مشکلات مردم تمام تلاش‌ها انجام شود و باید گفت که لازم است در چنین شرایطی قناعت و تلاش بیشتری داشته باشیم.

خجسته پور تصریح کرد: 40 سال از عمر انقلاب با سرافرازی و سربلندی هر چه تمام‌تر سپری‌شده است و در گام دوم انقلاب نیاز است با استقامت و اقتدار بیشتری گام برداشته شود.

وی در ادامه به برخی مشکلات مطرح‌شده از سوی امام‌جمعه بیارجمند اشاره کرد و گفت: رفع دغدغه‌ها و مشکلات موجود در این شهر در دست اقدام، بررسی و رسیدگی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان یکی از مواردی که در دستور کار استانداری قرارگرفته است را مسئله کارخانه سیمان بیارجمند کرد و خاطرنشان کرد: این موضوع در حال گذراندن مراحل اداری این و این مجموعه با اعطای تسهیلات لازم مجدداً احیا خواهد شد.

خجسته پور سرمایه‌گذاران در بخش اقتصادی را سربازان جبهه اقتصادی عنوان کرد و گفت: این سرمایه‌گذاران باید موردحمایت جدی قرار گیرند تا مشکلات اقتصادی رفع و توسعه در بخش‌های مختلف استان سمنان عملیاتی شود.

وی رسیدگی به راه‌های ارتباطی منطقه بیارجمند را از دیگر مواردی عنوان کرد که رسیدگی به آن با همکاری راه و شهرسازی شرق استان سمنان در دست اقدام است.

ایسنا

برچسب ها:

سیمان ،تولید ،بیارجمند 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman