مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

مشکلات مسکن مهر اردبیل برطرف می شود

مشکلات مسکن مهر اردبیل برطرف می شود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۰۲ | ۱۳۹۸/۰۵/۳۱

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: مشکلات مسکن مهر باقی مانده در اردبیل برطرف می‌شود.
به گزارش اخبار ساختمان، محبوب حیدری در یکصد و چهاردهمین جلسه شورای مسکن استان اردبیل اظهار داشت: در اجرای طرح مسکن مهر کشور بیش از 41 هزار واحد در قالب پروژه‌های شرکت‌های تعاونی مسکن مهر، تفاهم‌نامه سه جانبه، تسهیلات مهر احداث پروژه های خود مالکین در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت در استان اردبیل بوده که تاکنون بیش از 40 هزار واحد تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: ما در دو شهرستان پارس‌آباد و اردبیل در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر به مشکل برخوردیم به طوری که در شهرستان پارس‌آباد از پروژه یک هزار و 296 واحدی 824 واحد تکمیل و به بهره‌برداری رسیده و 472 واحدی با 95 درصد پیشرفت در مرحله نصب آسانسور است و در میراشرف اردبیل نیز از یک هزار و 200 واحد 672 واحد تکمیل و تحویل شده و 528 واحد در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با در نظر گرفتن زمانبندی اجرایی پروژه در استان اردبیل اتمام پروژه مسکن مهر در دستور کار قرار گرفته است که انتظار می‌رود پیمانکار تا هفته آینده اکیپ عوامل اجرایی خود را تقویت کند تا بتواند تعهد خود را برای اتمام پروژه تا آخر امسال اجرایی کند.

حیدری تصریح کرد: از جمله مشکلات مسکن مهر پارس‌آباد تکمیل اتاقک موتور آسانسور و نصب درب و کابین آسانسور و در نهایت تحویل واحد بلوک های b ,c. d به متقاضیان واجد شرایط است و شهرداری نسبت به تکمیل آسفالت باقی مانده معابر شهرکهای مهر اندیشه، نیایش و میراشرف اقدام کنند.

تسنیم

برچسب ها:

مسکن ،مهر 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman