کارکنان وزارت راه خانه دار خواهند شد

کارکنان وزارت راه خانه دار خواهند شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۴۳ | ۱۳۹۸/۰۵/۲۷

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در مراسم جشن غدیر که به همت وزارتخانه راه و شهرسازی در وزارت کشور برگزار شد، از خانه دار کردن ۵۵۰ نفر از پرسنل وزارتخانه طی ۱۸ ماه در پردیس خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، مهدی عبوری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در مراسم جشن غدیر که به همت وزارتخانه راه و شهرسازی در سالن وزارت کشور با حضور اکثریت کارکنان وزارتخانه و خانواده های آنها برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، سالروز ورود آزادگان را به کشور تبریک گفت.

عبوری همچنین با اعلام این مطلب که در وزارت راه و شهرسازی ۸۷۶ آزاده سرافراز مشغول به خدمت هستند، اعلام کرد: با تلاش ها و همت وزیر راه و شهرسازی، یکی از وعده ها که همانا حل مشکل مسکن تعدادی از کارکنان وزارتخانه راه و شهرسازی در حال رفع شدن است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی افزود: مشکل مسکن کارکنان ستاد وزارتخانه با پیگیری ۳ ماهه اداره رفاه و پشتیبانی در حال حل شدن است و از هم اکنون تا ۱۸ ماه آتی، به ۵۵۰ نفر از پرسنل وزارتخانه راه و شهرسازی، آپارتمان‌های ۱۱۰ متری سه خوابه در شهر پردیس، واگذار می‌شود.

وی تاکید کرد: بی‌توجهی‌های سال‌های گذشته به کارکنان وزارتخانه در سال جاری جبران می‌شود.

گفتنی است در مراسم جشن غدیر در کنار برنامه‌های مفرح و شاد از آزادگان شاغل در وزارتخانه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

پایگاه خبری وزارت راه

برچسب ها:

مسکن ،خانه 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman