مدیرکل بنیاد مسکن لرستان عنوان کرد:

مقاوم‌سازی 82درصد خانه‌های دهگاه بروجرد

مقاوم‌سازی 82درصد خانه‌های دهگاه بروجرد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۱۳ | ۱۴۰۰/۰۹/۱۸

مدیرکل بنیادمسکن لرستان در بازدید از روند مقاوم سازی واحدهای مسکونی دهگاه شهرستان بروجرد گفت: ۸۲ درصد از واحدهای مسکونی این روستا مقاوم سازی شده است.
به گزارش اخبار ساختمان، مسعودرضایی با اشاره به چشم انداز ده ساله درخصوص مقاوم سازی تمام واحدهای مسکن روستایی در کشور گفت: لرستان دومین استان مقاوم کشور در حوزه مقاوم سازی مسکن روستایی است.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان افزایش تسهیلات مسکن روستایی تا ۲۰۰ میلیون تومان را فرصتی ارزشمند در راستای مقاوم سازی واحدهای فرسوده روستایی دانسته و افزود: بیش از ۸۰ درصد واحدهای روستایی لرستان بازسازی و بهسازی شده است.

رضایی بر لزوم توسعه پایدار روستاهای استان تاکید کرد و گفت: خدمت رسانی به ولی نعمتان روستایی را تامقاوم سازی آخرین واحدفرسوده در روستاهای استان ادامه خواهیم داد.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان اقدامات انجام شده در روستای دهگاه را بسیار ارزشمند و قابل توجه دانسته و اظهار کرد: بازسازی واحدهای فرسوده مسکن روستایی، زیرسازی و آسفالت معابر، اجرای سنگ فرش معابر و دیوارحائل در این روستا اجرا شده است.

رضایی بابیان اینکه ۱۰۵ واحد مسکن روستایی دهگاه از تسهیلات مسکن روستایی بهره مند شده اند افزود: میانگین مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی دهگاه به ۸۲ درصدافزایش یافته است.

وی تصریح کرد: ۱۰ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت و سه هزارمترمربع سنگفرش معابر و ۲۰۰ مترطول دیوارحائل در روستای دهگاه اجرا شده است.

ایلنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman