مروری بر قیمت خانه های کلنگی در پایتحت

مروری بر قیمت خانه های کلنگی در پایتحت
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۴۲ | ۱۴۰۰/۰۹/۰۹

این روزها یافتن و خرید خانه‌های ارزان در تهران تبدیل به آرزوی بسیاری از شهروندان شده است.

به گزارش اخبار ساختمان، در روزگاری نه چندان دور، مالکان خانه‌های کلنگی با مشارکت می‌توانستند خانه‌های خود را تخریب و نوسازی کنند اما این روزها و در سایه نوسان قیمت مصالح ساختمانی و افزایش شدید قیمت مسکن، کمتر کسی تمایلی به خرید املاک کلنگی دارد.

قیمت املاک کلنگی نیز از اواخر بهار 99 روند صعودی یافته و گویا قرار نیست در آخرین ماه پاییز 1400، نقطه پایانی بر این روند متصور شد.

بررسی فایل‌های فروش املاک کلنگی در پایتخت نشان می‌هد برای خرید یک خانه 500متری در پاسدران باید متری 190 میلیون تومان و در مجموع 95 میلیارد تومان نقدینگی داشته باشید.

همچنین در نیاوران یک خانه کلنگی 460 متری را 74 میلیارد تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند که به عبارت دیگر هر متر آن 160 میلیون و 870 هزار تومان فروخته می‌شود.

در شهرک غرب هم یک خانه 300 متری را 44 میلیارد تومان و در جردن یک ملک کلنگی 490متری را 66 میلیارد تومان برای فروش آگهی کرده‌اند.

ارزان‌ترین فایل‌های فروش هم مربوط به یک واحد 72متری در سی متری جی است که برای خرید هر متر آن 27 میلیون و 778 هزار تومان و قیمت کل 2 میلیارد تومان باید بپردازید.

در استاد معین، خیابان طوس هم یک خانه 146 متری را پنج میلیارد و 110 میلیون تومان و به عبارتی هر متر آن را 35 میلیون تومان ارزش‌گذاری کرده‌اند.

در تهران‌پارس شرقی یک ملک 114 متری را با قیمت 35 میلیون و 88 هزار تومان به ازای هر متر و قیمت کل چهار میلیارد تومان می‌فروشند.

در کارون شمالی هم یک خانه کلنگی 108 متری را چهار میلیارد و 860 میلیون تومان و 45 میلیون تومان به ازای هر متر برای فروش آگهی کرده‌اند.

 



خبر آنلاین


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman