خبرهای جدید درباره وام ودیعه مسکن

خبرهای جدید درباره وام ودیعه مسکن
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۴۰ | ۱۴۰۰/۰۹/۰۶

یک مقام مسئول گفت: بر اساس آخرین آمار یک میلیون و ۶۸۵ هزار نفر تاکنون برای دریافت وام ودیعه ثبت نام کرده‌اند.
به گزارش اخبار ساختمان، محمود محمود زاده گفت: در ابتدای سال مکاتبه‌ای با ستاد ملی مقابله با کرونا برای پرداخت وام ودیعه مسکن داشته‌ایم و این ستاد تسهیلاتی برای پرداخت وام ودیعه مسکن به بانک‌ها در نظر گرفته‌اند. حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای وام ودیعه مسکن در نظر گرفتند که از این میزان تنها ۴۵ درصد که معادل چهار هزار میلیارد تومان است تاکنون توسط بانک‌ها پرداخت شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: به هیچ عنوان این موضوع مورد قبول نیست که اعتباری بانکی برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به اتمام رسیده است. ممکن است بین شعب بانک‌ها شعبه‌ای نیاز به تجدید نظر داشته باشد و ما مکاتبه برای تأمین اعتبار کنیم، اما اینکه اعتبار تمامی شعب بانک‌ها به اتمام رسیده است به هیچ عنوان مورد قبول نیست.

محمود زاده اظهار کرد: درباره نحوه پرداخت تسهیلات، دوباره مکاتبه مجددی با دبیر خانه ستاد ملی مقابله با کرونا کرده‌ایم و این موضوع باید دوباره مورد بررسی قرار گیرد.

این مقام مسئول گفت: بر اساس آخرین آمار یک میلیون و ۶۸۵ هزار نفر تاکنون برای دریافت وام ودیعه ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۶۴۰ هزار نفر به بانک‌ها معرفی شده‌اند و ۱۴۲ هزار نفر هم تسهیلات دریافت کرده‌اند.

گفتنی است، مستاجران و واجدان شرایط تا ۳۰ آذر مهلت دارند در سایت جهت دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کنند و بانک‌ها هم تا ۳۰ بهمن ماه موظف هستند، تسهیلات را پرداخت کنند.

خبر آنلاین

برچسب ها:

وام ودیعه مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman