رئیس سازمان نظام مهندسی استان البرز هشدار داد:

خطر ریزش 50 واحد مسکونی در حصارک

خطر ریزش 50 واحد مسکونی در حصارک
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۳۳ | ۱۴۰۰/۰۹/۰۴

رئیس سازمان نظام مهندسی استان البرز از لزوم ایمن سازی گودبرداری در حصارک خبر داد و گفت: خطر جدی ریزش ۵۰ ملک مسکونی در حصارک وجود دارد.

به گزارش اخبار ساختمان، محسن خیری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز که در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: تسریع در انجام کارها، تکریم ارباب رجوع و اصلاح ساختار نظام مهندسی در دستور کار اعضای جدید نظام مهندسی استان البرز قرار دارد.

وی با بیان اینکه کار مردم نباید روی زمین بماند، افزود: باید شرایطی فراهم شود ساختمان‌های کوچک واقع در بافت فرسوده بتوانند نسبت به ایمن سازی آن اقدام کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان البرز با بیان اینکه اینکه تاکید استاندار جدید البرز این است که بافت‌های فرسوده باید مقاوم سازی شود، گفت: تمام ارگان‌های دولتی باید در این راستا کمک کنند و در این زمینه به کمک همه نیاز داریم.

خیری در ارتباط با گودبرداری در خیابان دلاور حصارک با بیان اینکه این گودبرداری در سال 93 انجام شده است، تصریح کرد: در ضلع جنوبی این گودبرداری 50 خانه فرسوده قرار دارد و طبق بازدید نظام مهندسی و نظر کارشناسان این گودبرداری باید سریعا ایمن سازی و یا پر شود.

وی با بیان اینکه وضعیت کنونی گودبرداری برای ساکنان اطراف دارای خطراتی از جمله ریزش است، گفت: دادستان کرج در این زمینه پیگیری‌های داشتند و به جد پیگیری رفع مشکلات آن هستند.

خیری با بیان اینکه ساختمان‌های قولنامه ای در کرج باید کم شود، تصریح کرد: ساختمان‌های کرج باید توسط مهندس ذیصلاح ساخته شود و اینگونه نباشد که هر فرد غیر متخصصی در این زمینه ورود کند.

تسنیم


برچسب ها:

البرز ،بافت فرسوده 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman