نماینده مردم سیرجان و بردسیر تاکید کرد:

لزوم آموزش سرمایه گذاری در بخش مسکن

لزوم آموزش سرمایه گذاری در بخش مسکن
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۵۴ | ۱۴۰۰/۰۸/۰۴

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ سرمایه گذاری در بخش مسکن با آموزش مردم باید صورت پذیرد و به مردم اطلاعات و آموزش های کافی داده شود که به جای ورود به سرمایه گذاری در بورس و ارزهای دیجیتال به سرمایه گذاری پایدار در بخش مسکن ورود کنند.
به گزارش اخبار ساختمان، "شهباز حسن پور" شامگاه سوم آبان ماه در جمع مسئولین و فعالین بخش مسکن شهرستان سیرجان اظهار کرد: اگر در حوزه سرمایه گذاری در بخش مسکن وارد نشویم و تنها به فکر دریافت سودهای مقطعی و پرریسک باشیم، قطعاً اقتصاد کشور پیشرفت نخواهد کرد.

وی بیان کرد: سرمایه گذاری در حوزه مسکن کمترین ریسک و بیشترین بازده را دارد که با یک برنامه ریزی جامع می‌توان نقدینگی را به سمتی هدایت کرد که در نهایت نفع آن همگانی می شود و عموم مردم از آن بهره می برند.

حسن پور مهم ترین هدف و اقدام دولت سیزدهم را تولید مسکن اعلام کرد و گفت: در اقدام نهضت ملی مسکن با در نظر گرفتن تمام جوانب امر، مسکن ارزان قیمت و متناسب با شرایط ایرانیان احداث و تحویل آن‌ها می شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در ادامه در خصوص پروژه عظیم اقدام ملی، تسریع در امور اداری و حذف بروکراسی های غیرضرور را متذکر شد و گفت: با توجه به اینکه ۱۳۵۰ واحد مسکونی در محدوده میدان شورا ساخته می شود، باید حمایت ویژه ای صورت گرفته و با حذف بروکراسی های اداری غیرضرور، پیمانکاران این پروژه سریع تر می توانند روند ساخت این پروژه عظیم را پیش ببرند.

وی پس از ارائه گزارش مسئولین شهری و مدیران تعاونی های مسکن شهرستان گفت: وظیفه اصلی مدیران تعاونی ها کنترل بسیار دقیق هزینه ها و مدیریت صحیح منابع است وشما باید از سرمایه هایی که مردم به رسم امانت به شما سپرده اند حفاظت کنید ودر کمترین زمان ممکن تبدیل به احسن نمایید.

"علی اکبر کریمی پور" شهردار سیرجان نیز در این جلسه اظهار کرد: پروانه های ساختمانی مربوطه سریع تر و در کمترین زمان ممکن صادر خواهند شد و تاجایی که زیرساخت ها اجازه بدهند به زودی روند صدور پروانه را به صورت الکترونیکی خواهیم کرد.

وی خطاب به انبوه سازان گفت: ساخت و سازها باید در چارچوب ضوابط و مقررات باشند و به گونه ای نباشند که امنیت شهروندان را با گودبرداری غیر اصولی به خطر بیندازند.

کریمی پور افزود: شهرداری سیرجان در راستای تعامل و همکاری با سرمایه‌گذاران و انبوه سازان از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد و تا حد ممکن از آنها حمایت خواهیم نمود.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman