آغاز تحویل 4030 مسکن مهر در پردیس

آغاز تحویل 4030 مسکن مهر در پردیس
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۱۰ | ۱۴۰۰/۰۸/۰۴

روز گذشته فرآیند تحویل ۴۰۳۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس آغاز شد که به اذعان مدیرعامل عمران پردیس ممکن است دارای نواقصی باشد و قرار است در روزهای آینده مراسم افتتاح این واحدها با حضور وزیر راه شهرسازی انجام شود؛ با افتتاحات روز گذشته مجموع واحدهای بهره برداری شده در پردیس از ۷۰ هزار عبور کرد و ۱۴ هزار واحد باقی مانده است.
به گزارش اخبار ساختمان، روز گذشته توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس فرآیند تحویل ۴۰۳۰ واحد مسکن مهر این شهر آغاز شد. از این تعداد ۲۰۰۳ واحد در فاز ۱۱ قرار دارد، ۱۴۰۰ واحد در فاز ۸ و مابقی در فازهای ۵ و ۹ است.

مالکان می‌توانند با مراجعه به شرکت عمران پردیس واحدهای خود را تحویل بگیرند. بنا بر اعلام مهدی هدایت ـ مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ـ این آپارتمانها ممکن است نواقصی داشته باشد که توسط پیمانکار رفع می‌شود.

او اعلام کرد: با واگذاری‌های انجام شده تعداد واحدهای تحویلی مسکن مهر در پردیس از ۷۰ هزار واحد گذشت و ۱۴ هزار واحد دیگر باقی مانده که پیشرفت مناسبی دارد و در مرحله نصبیات است.

هدایت همچنین خبر داد که مراسم رسمی افتتاح واحدهای واگذار شده، تقاطع غیرهمسطح فاز ۱۱ و کلنگ زنی مترو پردیس که قرارداد آن هفته قبل توسط رستم قاسمی ـ وزیر راه و شهرسازی ـ منعقد شده با حضور قاسمی برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، فرآیند تحویل واحدها قبل از افتتاح رسمی به منظور اطلاع متقاضیان و شرکت عمران از ایرادات و نواقص واحدها انجام می‌شود. این در حالی است که پیمانکاران بعضا در رفع نواقص همکاری لازم را انجام نمی‌دهند و این موضوع موجبات نارضایتی متقاضیان را فراهم کرده است.

بعضی افراد پس از تحویل واحدها عنوان می‌کنند که دربهای داخلی خانه‌ها نصب نشده و پیمانکاران برای نصب آنها مدتها متقاضیان را سر کار می‌گذارند!

سال گذشته نیز ویدئوهایی درفضای مجازی منتشرمی‌شد که نشان می‌داد به دلیل کم‌کاری پیمانکاران، سقف واحدهای مسکن مهر پردیس چکه می‌کند و از ایزولاسیون مناسبی برخوردار نیست. وجود سگهای ولگرد، نبود سرانه‌های خدماتی، عدم برخورداری از امکانات تفریحی و تجاری، ساکنان سایتهای مسکن مهر پردیس را رنج می‌دهد.

البته با توجه به نوساز بودن پروژه‌ها انتظار می‌رود به تدریج امکانات زندگی در فازهای جدید همچون ۵، ۸، ۹ و۱۱ پردیس افزایش پیدا کند؛ زیرا فازهایی که زودتر به افتتاح رسیده از شرایط نسبتا مطلوبی برخوردار است.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman