به چه کسی طراح داخلی گفته می شود؟

به چه کسی طراح داخلی گفته می شود؟
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۲۵ | ۱۴۰۰/۰۸/۰۳

دکوراسیون داخلی، دسته ای از طراحی های بهم پوسته و مختلف (جزئی از علم طراحی داخلی) بوده که محیط داخلی ساختمان را با نوع استفاده از آن مرتبط می کند.

به گزارش اخبار ساختمان، دکوراسیون داخلی و معماری داخلی از دیدگاه مهران طاهری  مسیری بوده که طراحی آن به صورت دقیق و جز به جز با نوع کاربری فضای های مختلف آن توسط طراحی داخلی ساختمان انجام می شود.

 

برای نمونه دکوراسیون داخلی در یک محیط با فضای اداری با توجه به فعالیتی که انجام می دهند می تواند بسیار متقاوت باشد مانند: دفتر مدیریت، دفتر کارکنان، دفتر کنفرانس ، دفتر حسابداری و آشپزخانه و... که مدل و طرح آنها به بزرگی و کوچکی فضایی که در اختیار طراح داخلی قرار می گیرد هم بستگی دارد و همین طور به نوع وسایل و ابزاری که برای این طراحی در اختیار او  قرار می گیرد نیز بستگی دارد مانند: میز برای مدیریت، میز و صندلی های اتاق جلسات، میز و صندلی کارکنان، میز منشی و... که تمام این وسایل باید  توسط طراح داخلی به گونه ای طراحی شود که نشان دهنده فضای کاری آن اداره یا شرکت باشد دراینصورت زمانی که مشتری یا فردی وارد آن اداره  یا شرکت می شود بر اساس دکوراسیون داخلی و دیزاین آن شرکت متوجه کاری که دراین مجموعه صورت می گیرد باشد.  آمیختن این اطلاعات اجرایی با نوع طراحی بکارگرفته شده در دکوراسیون داخلی  وظیفه طراح و معمار این شرکت یا اداره می باشد.

 

شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی مهران طاهری با کادری مجرب آماده ارایه خدمات حرفه ای در این زمینه می باشد.

 

مجموعه هنر و علم مهندسی ساختمان باعث به وجود آمدن حرفه ای به نام " طراح داخلی " شده است

به فردی که طرحی با زوایای مختلف و دقت معمارانه انجام میدهد و راهکارهایی جستجو و کشف میکند تا طرح مورد نظر خود را به بهترین روش ممکن به سرانجام برساند.

 

فضای تلفیقی مدرن در شرکت طراحی داخلی مهران طاهری


مطمئن باشید که وجود صندلی در فضا می ­تواند تأثیر خوبی را برای شما داشته باشد.
در تصویر بالا ترکیب صندلی­ های سفید و مدرن را با ابزارهای باغبانی سرامیکی و گلدان­ ها داریم که جلوه زیبایی را ایجاد کرده است.
برای تلطیف حاشیه­ های حیاط‌خلوت نیز می­توان از گلدان­ های مدور و گیاهان مرتفع استفاده کرد.

 

تزئین فضای عمومی در حیاط خلوت


اگر حیاط‌خلوت شما در پشت‌بام قرارگرفته است، باید از فضای عمومی استفاده کرده و درختچه­ های مرتفع را در حیاط‌خلوت خود بکارید.


با این کار به محیط‌زیست نیز کمک کرده ضمن اینکه باید به این نکته توجه کرد که قبل از کاشت درختچه­ های سنگین، از استحکام بنای خود مطمئن شوید.

آیا می دانید طراحی داخلی مغازه باید چگونه باشد؟

آیا شما هم جزو افرادی هستید که قصد دارید طراحی دکوراسیون داخلی مغازه خود را تغییر دهید و نمی دانید باید از کجا شروع کنید.ابتدا برای جذب مشتری به داخل مغازه باید ویترین مغازه را به زیبایی طراحی کنید زیرا اولین جایی که چشم مشتری می بیند ویترین مغازه است که باید به گونه ای باشد که چشم بیننده به راحتی اجناس داخل ویترین را ببیند و خسته کننده نباشد و پس از آن که مشتری جذب ویترین مغازه بشود وارد مغازه نیز خواهد شد که در مرحله بعد طراحی مغازه دکوراسیون داخلی آن می باشد که باید به گونه ای باشد که اجناس روی قفسه ها شلوغ دیده نشود و به راحتی در دید و دسترس مشتری قرار بگرید و رنگ بندی داخلی مغازه به شکلی باشد که چشم بیننده را خسته نکند.یکی دیگر فاکتورهای مهم در طراحی داخلی مغازه مسیر رفت و آمد در مغازه می باشد که مشتری علاوه بر دید راحت بر اجناس مغازه به راحتی بتواند در مغازه رفت و آمد کند.

 

پاسیو خود را در شب روشن کنید


اگر در میان چندین ساختمان مرتفع اطرافتان، یک حیاط‌خلوت کوچک رادارید، می­توانید از فضای عمومی برای آویزان کردن چراغ­های رشته­ای استفاده کنید و فضای خود را روشن کنید.


اگر فضای بیرونی خود را درست نورپردازی کنید، این کار باعث بزرگ‌ترشان و زیباتر شدن مکان شما خواهد شد.


برای اینکه محیط حیاط‌خلوت شما زیبا شده و محیط چشم‌نواز شود، می ­توانید فضای سبز را روشن‌تر کرده و بر روی زمین، چراغ­هایی را روشن کرد.


نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman