نایب رئیس مجلس خبر داد:

اجرای احداث 2 میلیون مسکن آغاز می‌شود

اجرای احداث 2 میلیون مسکن آغاز می‌شود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۲۳ | ۱۴۰۰/۰۷/۲۵

نایب رئیس مجلس: وزارت راه و شهرسازی قصد دارد با استفاده از قانون جهش تولید مسکن عملیات اجرای احداث ۲ میلیون واحد مسکونی را آغاز کند.
به گزارش اخبار ساختمان، آقای علی نیک زادثمرین در تشریح نشست صبح امروز (یکشنبه) با وزیر راه و شهرسازی، گفت: دستور کار نشست امروز در زمینه ساخت مسکن پیرو شعار رئیس جمهور برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی بود.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به اینکه زمان ساخت واحد‌های مسکونی دوسال در نظر گرفته شده، وزارت راه و شهرسازی قصد دارد با استفاده از قانون جهش تولید مسکن مصوب مجلس یازدهم، عملیات اجرای احداث ۲ میلیون واحد مسکونی را آغاز کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: نمایندگان در این نشست سوالاتی را در خصوص تامین تسهیلات، زمین، مصالح ساختمانی، مجوز‌های قانونی ساخت به منظور احداث سالانه یک میلیون واحد مسکونی در قالب قانون جهش تولید مسکن مطرح کردند که پاسخ‌های لازم به آن‌ها ارائه شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در راستای احداث سالانه یک میلیون واحد مسکونی اقدامات خوبی از جمله تهیه جدول زمان‌بندی، توافق با استانداران و طرح مباحث لازم در اولین جلسه شورای عالی مسکن انجام شده است، عنوان کرد: امیدواریم با همکاری سیستم بانکی و پشتوانه دولت اقدامات لازم برای آغاز عملیات اجرایی، احداث واحد مسکونی آغاز شود؛ این واحد‌های مسکونی بر اساس قانون جهش تولید مسکن ساخته می‌شوند.

صدا و سیما

برچسب ها:

تولید مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman