مسکن ملی معطل گرانی مصالح شده است

مسکن ملی معطل گرانی مصالح شده است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۵۰ | ۱۴۰۰/۰۷/۲۴

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طبس گفت: پروژه ۵۰ هکتاری مسکن ملی در طبس دارای ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی، پروژه ۵۶ واحدی دارای ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه ۷۹ هکتاری، در حال صدور پروانه است.
به گزارش اخبار ساختمان، طرح مسکن ملی اکنون با وجود تورم روند کندی را می‌گذراند و این روند بر سر متقاضیان شهرستان طبس سنگینی می‌کند. آماده نبودن زمین خصوصاً در سایت ۷۱ هکتاری طبس به دلیل گرانی مصالح متقاضیان را ناامید و سرگردان کرده است.

علیرضا یوسفی پور در این مورد اظهار کرد: با اجرای طرح مسکن ملی، جمعیتی بالغ بر هفت هزار نفر در شهرستان طبس از نعمت مسکن بهره مند خواهند شد.

وی با تاکید بر پیگیری‌ها برای به سرانجام رسیدن این پروژه، افزود: در پروژه مسکن ملی در شهرستان طبس ۱۹۴۴ واحد به متقاضیان واگذار شده که در سه پروژه ۵۰ هکتاری، ۵۶ واحدی و ۷۹ هکتاری تعریف شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طبس بیان کرد: پروژه ۵۰ هکتاری ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی، پروژه ۵۶ واحدی ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه ۷۹ هکتاری، در حال صدور پروانه است و همزمان با شروع آماده سازی و اینکه شهرداری خیابان‌ها را مشخص کند، همشهریان می‌توانند کار اداری را شروع کنند.

وی افزود: از سوی اداره راه و شهرسازی نیز نامه‌ای در شورای مسکن استان برای شهرداری ارسال شده که حداکثر ظرف کمتر از یک ماه، عملیات آغاز شود تا متقاضیان بیش از معطل نشوند.

یک سال و نیم از آغاز این طرح می‌گذرد و متقاضیان خواستار تسریع در روند ساخت و سازها هستند تا بتوانند رویای خانه دار شدن را به حقیقت تبدیل کنند.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman