تولید میلگرد آلیاژی 30 در ذوب آهن اصفهان

تولید میلگرد آلیاژی 30 در ذوب آهن اصفهان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۳۲ | ۱۴۰۰/۰۷/۰۶

با گسترش برنامه های فنی مهندسی مدیریت نورد، پس از تولید آرک TH۳۶ و ریل مترو UIC۵۴، میلگرد آلیاژی ۳۰ نیز طی یک ماه اخیر به عنوان سومین محصول تولیدی به سبد محصولات ذوب آهن اصفهان اضافه شد.
به گزارش اخبار ساختمان، سرپرست خدمات فنی و تولید مدیریت مهندسی نورد ذوب آهن اصفهان با اعلام این خبر، گفت: میلگرد ۳۰ آلیاژی با گرید cr۲ ۷۰ برای نخستین بار در ذوب آهن اصفهان تولید شد.

علیرضا مهرابی افزود: بیشترین زمینه مصرف این محصول در گلوله های آسیاب سیمان (رول فورج شده) است که با درخواست بخش خصوصی و در تناژ بالا تولید شد.

وی تصریح کرد: تمام مراحل مطالعاتی، طراحی و تراش غلتک و طراحی هادی آن در مجموعه خدمات فنی و تولید نورد انجام شد.

سرپرست خدمات فنی و تولید مدیریت مهندسی نورد ذوب آهن اصفهان گفت: میلگرد جدید با رعایت تمام آیتم های استاندارد ۱۰۰۶۰ و به ویژه کیفیت عالی ovaliti (بیضوی بودن) زیر سه دهم تولید شد که این عدد داخل استاندارد، یک میلیمتر است و با توجه به کیفیت عالی شکل ظاهری محصول، ارزش بالایی جهت بازارهای داخلی و صادراتی دارد.

وی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در آینده نه چندان دور، پروفیل های جدید نیز در مدیریت مهندسی نورد تولید می شود.

محمد صدری سرپرست نورد ۳۰۰ نیز، گفت: پس از درخواست معاونت فروش مبنی بر تولید میلگرد ساده سایز ۳۰ با همکاری کارشناسان دفتر طراحی کالیبر، نقشه کالیبراسیون و جدول نوردی تهیه و تولید این محصول در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: تولید میلگرد ساده سایز سنگین با توجه به ابعاد درخواستی، نسبت به میلگرد آجدار به تجربه و مهارت نفرات و آمادگی تجهیزات و قطعات مصرفی نیاز داشت، بنابراین برنامه ریزی و سرویس های لازم انجام شد و میلگرد آلیاژی ۳۰ با موفقیت تولید شد.

ایسنا

برچسب ها:

میلگرد 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman