مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان خبر داد:

آغاز عملیات سه پروژه مسکن ملی در همدان

آغاز عملیات سه پروژه مسکن ملی در همدان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۰۴ | ۱۴۰۰/۰۷/۰۱

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان از اجرای عملیات سه پروژه یک هزار و ۳۹ واحدی بنیاد ساخت طرح اقدام ملی مسکن استان همدان در دو شیفت خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، حسن ظفری با اشاره به اینکه تعداد ۲ پروژه مربوط به شهر همدان و یک پروژه دیگرمتعلق به شهرستان نهاوند است که در حال حاضر عملیات ساخت این واحد ها در حال انجام است، اظهار کرد: برای تسریع در روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن استان عملیات ساخت این پروژه‌ها در دو شیفت روز و شب انجام می‌شود.

ظفری با بیان اینکه هم اکنون به طور همزمان در شهر همدان عملیات ساخت ۲ پروژه طرح اقدام ملی مسکن در شهرک بهشتی و یک پروژه هم در نهاوند در اجراست، تأکید کرد: متقاضیان باید آورده خود را به موقع واریز کنند تا در ساخت پروژه‌ها با مشکل مواجه نشویم و در این خصوص هم بنیاد مسکن استان از امکانات اجرایی مطلوبی بهره‌مند است به طوری‌که می‌تواند هر سه پروژه را در تمام مراحل کار در دو شیفت شب و روز انجام دهد تا روند ساخت به سرعت پیش رود و این موضوع هنگامی تحقق می‌یابد که متقاضیان آورده خود را به موقع واریز کنند.

او با اشاره به طرح‌های در حال اجرا، ادامه داد: یکی از پروژه های در حال ساخت همدان با تعداد ۷۰۰ واحد، مساحت ۵.۵ هکتاردر حال انجام است.

او مساحت کل بنای احداثی این پروژه ۸۳۰۰۰ مترمربع بیان کرد و گفت: این طرح در قالب ۱۸ بلوک و مساحت مفید هر واحد هم ۸۰ متر مربع است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان همچنین از اجرای یک پروژه ۱۲۰ واحدی طرح اقدام ملی دیگر در شهر همدان خبر داد و اظهار کرد: مساحت زمین این پروژه ۳۰۰۰ متر مربع و مساحت کل بنای احداثی ۱۳۵۰۰ مترمربع است.

ظفری با بیان اینکه تعداد بلوکها در این طرح شش بلوک و با مساحت مفید هر واحد ۷۵ متر مربع است که عملیات ساخت این واحدهای مسکونی هم اکنون در حال اجراست، تصریح کرد: پروژه ۱۲۰ واحدی در مرحله اجرای اسکلت و پروژه ۷۰۰ واحدی در مرحله آماده سازی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان همچنین به اجرای عملیات ساخت پروژه ۳۱۹ واحدی طرح اقدام ملی شهر نهاوند اشاره کرد و یادآور شد: این طرح نیز دارای مساحتی با ۲۰ هزار مترمربع و مساحت کل بنای احداثی آن ۴۱ هزار متر مربع تعداد ۱۳ بلوک و مساحت مفید برای هر واحد ۸۰ مترمربع است.

ظفری اضافه کرد: میزان تسهیلات برای هر واحد مسکونی در پروژه شهرستان نهاوند ۱۵۰ میلیون تومان است که در حال حاضر اجرای عملیات فونداسیون، دیوارهای حائل، اسکلت و بتن ریزی هم در این طرح در حال انجام است.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman