رییس سازمان صمت کرمانشاه مطرح کرد:

عرضه سیمان در خارج از بورس تخلف است

عرضه سیمان در خارج از بورس تخلف است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۳۲ | ۱۴۰۰/۰۶/۳۱

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه عرضه سیمان در بورس باعث روند کاهشی قیمت این محصول در کشور شده است، گفت: هرگونه عرضه سیمان خارج از بورس، تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخوردهای لازم انجام خواهد شد.
به گزارش اخبار ساختمان، محسن دارابی در کارگاه آموزشی سامانه جامع تجارت اظهار کرد: با توجه به برنامه‌های ارایه شده مقام عالی وزارت به مجلس شورای اسلامی در خصوص ساماندهی سامانه‌های تولید، توزیع و عرضه کالا و خدمات به مردم، استفاده از سامانه جامع تجارت همچنین شفاف‌سازی نظام تولید و توزیع در کشور، برنامه‌های اجرایی به‌صورت ویژه دنبال می‌شود.

وی در خصوص سامانه جامع تجارت افزود: سامانه‌ یکپارچه‌ سازی و نظارت بر فرایند تجارت با هدف ایجاد سامانه واحد برای بازرگانان در حوزه‌ تجارت خارجی و فعالان اقتصادی در حوزه تجارت داخلی طراحی‌شده و بخش خصوصی مکلف به رعایت ضوابط تعیین‌ شده در این سامانه است.

دارابی ادامه داد: با استفاده از این سامانه، انجام مبادلات تجاری به سمت مبادی قانونی هدایت شده و پدیده قاچاق کاهش خواهد یافت همچنین با استفاده از این سامانه ضمن کاهش زمان بررسی ها و بوروکراسی ها، مدیریت یکپارچه و نظارت و بازرسی بر تجارت داخلی بهینه خواهد شد.

کارگاه آموزشی سامانه جامع تجارت، با حضور مهندس محسن دارابی؛ رییس سازمان صمت کرمانشاه و معاونان امور بازرگانی و امور معادن و صنایع معدنی، نمایندگان کارخانجات سیمان سامان و سیمان غرب، روسای اتحادیه‌های مرتبط و جمعی از فعالان اقتصادی، در محل سالن جلسات سازمان صمت برگزار شد.

ایرنا

برچسب ها:

سیمان ،بورس 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman