معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد:

تکمیل ساخت 60 هزار مسکن محرومان

تکمیل ساخت 60 هزار مسکن محرومان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۲۳ | ۱۴۰۰/۰۶/۲۵

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر ساخت بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی محرومان در مناطق مختلف کشور شروع شده و عملیات اجرایی بیش از ۶۰ هزار واحد به اتمام رسیده است.
به گزارش اخبار ساختمان، هادی درفشی ظهر امروز در بازدید از افتتاح طرح هادی روستای مجره توابع بخش مرکزی شهرستان خلخال اظهار داشت: در حال حاضر ساخت بیش از 100 هزار واحد مسکونی محرومان در مناطق مختلف کشور شروع شده و عملیات اجرایی بیش از 60 هزار واحد به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی شده تا در اسرع وقت نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اقدام شود تا بتوانیم با ارائه تسهیلات و حمایت‌های لازم شرایط برخورداری مردم مناطق محروم کشور را محقق کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

معاون پشتیبانی و هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برای ساخت این واحدها 30 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و یک میلیارد ریال وام کم‌بهره در نظر گرفته شده که برای ساخت خانه‌های محرومان در روستاها 850 میلیون ریال کمک بلاعوض و یک میلیارد ریال وام داده می‌شود.

درفشی ادامه داد: بنیاد مسکن به عنوان متولیان اصلی در عمران روستاهای کشور در حوزه مسکن‌سازی برنامه‌ریزی‌های اساسی بر عهده دارد که این موضوع برای ارتقای رفاه حال مردم موثر واقع شده و در این زمینه تلاش‌های انجام یافته در این زمینه بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

وی تصریح کرد: تلاش برای عمران و توسعه مناطق محروم روستایی آثار بسیار مهمی در زندگی مناطق محروم روستایی دارد و با توجه به اینکه تسهیلات مقاوم‌سازی برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در دستور کار قرار گرفته است، بنابراین از مشارکت‌های عمومی و ردیف‌های اعتباری مختلف برای اجرای این طرح‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

تسنیم

برچسب ها:

مسکن محرومان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman