خبر جدید برای ساکنان مسکن مهر هشتگرد

خبر جدید برای ساکنان مسکن مهر هشتگرد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۵۴ | ۱۴۰۰/۰۶/۲۲

عضو هیات مدیره عمران شهر جدید هشتگرد استان البرز از مالکان واحدهای مسکونی مهر این شهر خواست برای خرید تقسیطی اعیان واحدهای مسکونی خود اقدام کنند.
به گزارش اخبار ساختمان، عضو هیات مدیره عمران شهر جدید هشتگرد استان البرز با اشاره به ۳۲۰ میلیارد تومان بدهی متقاضیان مسکن مهر شهرجدید هشتگرد به دولت برابر قیمت ابتدایی مسکن مهر گفت: متقاضیانی که بدهی اعیان خود را تا تاریخ ۳۰ آذر تسویه کنند شامل تقسیط و تخفیف ۱۵ درصدی خرید عرصه واحد خود خواهند شد.

محمد علی حاجی زاده افزود: این تخفیف در راستای ایجاد فرصت مناسب برای مالکان مسکن مهر است تا بتوانند با تسویه اعیان خود و خرید عرصه، مالکیت خود را قطعی کنند.

حاجی زاده ادامه داد: در شهرجدید هشتگرد حدود ۵۰ هزار واحد مسکن مهر پیش بینی شده بود که ۳۵ هزار واحد دارای متقاضیان مؤثر بوده‌اند که در زمان حاضر تعدادی از متقاضیان پروژه به دلیل عدم آورده در موعد مقرر سبب تضییع حقوق سایر متقاضیان شده‌اند.

وی افزود: در زمان حاضر ۳۲۰ میلیارد تومان آورده متقاضیان مسکن مهر شهرجدید هشتگرد جذب نشده و با این وجود شرکت عمران شرایط ویژه‌ای برای متقاضیان تعیین کرده که باقیمانده آورده خود را بصورت اقساط پرداخت نمایند.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد گفت: علاوه بر این شرایط ویژه در صورت مراجعه متقاضیان برای تکمیل آورده به صورت نقد یا اقساط، شامل تخفیف تا ۱۵ درصد خرید عرصه واحد خود نیز خواهند شد که منابع حاصل از فروش عرصه صرف تکمیل محوطه، زیربنایی و تکمیل مساکن مهر می‌شود.

وی در خصوص الزام به خرید عرصه در پروژه‌های ویلایی مسکن مهر گفت: علیرغم اینکه فروش عرصه در مسکن مهر آپارتمانی برای نفر ابتدایی اجباری نبوده اما خرید عرصه مسکن مهر در سازه‌های ویلایی مسکن‌مهر که در شهر جدید هشتگرد شامل پروژه‌های مشاهیر، سهندساران و انرژی سازه آبان می‌شود، از شروط اولیه واگذاری بوده است.

حاجی زاده با اشاره به اینکه در زمان حاضر دولت از منابع داخلی برای تکمیل واحدهای مسکن مهر استفاده می‌کند از متقاضیان مسکن مهر خواست با توجه به اینکه منابع دولت محدود است، با تعامل و مشارکت و تکمیل آورده خود باعث شوند شرکت عمران نیز به تعهدات باقیمانده خود عمل کرده و هر چه سریعتر واحدهای باقیمانده را تکمیل و تحویل نماید.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد اضافه کرد: به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا تمام خدمات به متقاضیان مسکن در این شهر الکترونیکی شده و متقاضیان می‌توانند تمام خدمات شامل فروش اقساطی، نقل و انتقال، واگذاری عرصه، استعلام بدهی مسکن مهر شهرجدید هشتگرد را از طریق سایت www.emehr.ntdc.ir انجام دهند.

صدا و سیما

برچسب ها:

مسکن مهر هشتگرد 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman