یک مسئول خبر داد:

برخورد قاطع با متخلفان تولیدوعرضه سیمان

برخورد قاطع با متخلفان تولیدوعرضه سیمان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۵۴ | ۱۴۰۰/۰۶/۱۳

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی از برخورد قاطع با متخلفان تولید و عرضه سیمان به ویژه محتکران خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، علی تهوری، در بازدید از کارخانه سیمان باقران در شهرستان درمیان به منظور بررسی وضعیت تولید، حمل و عرضه سیمان با اشاره به ضرورت حمایت از تولید گفت: تامین نیاز بازار داخلی استان توسط هر دو واحد تولیدی سیمان باقران و قاین مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه با متخلفان، سودجویان و اخلال گران مرتبط با حوزه سیمان بخصوص محتکران سیمان با قاطعیت برخورد خواهد شد و از مردم استان خواست به میزان نیاز و مصرف خرید انجام داده و از خرید هیجانی و انبار کردن سیمان خودداری کنند.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: در صورت مشاهده انبار و محل نگهداری مشکوک کالا مراتب به ستاد خبری ۱۲۴ گزارش شود.

وی تصریح کرد: در ماه‌های گذشته که کارخانه‌های سیمان استان با مشکل قطعی برق و گاز مواجه شدند این امر سبب کمبود سیمان و اثرگذاری آن در بازار کنونی شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: باید تمامی واحدهای تولیدی سیمان دارای پروانه بهره‌برداری، عاملان اجرایی پروژه‌های ملی و عمرانی، انبوه‌سازان و عاملان فروش برای مصارف مردمی و عمومی تقریبا طی دو هفته آینده در بورس کالا ثبت‌نام و نسبت به اخذ کد بورسی اقدام کنند.

ایسنا

برچسب ها:

سیمان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman