معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تکمیل پروژه های مسکن مهر تا پایان سال

تکمیل پروژه های مسکن مهر تا پایان سال
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۰۹ | ۱۳۹۸/۰۵/۱۴

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام پروژه های مسکن مهر کشور به جز پروژه های که مشکلات حقوقی دارند امسال تعیین تکلیف شده و اعتبارات لازم برای تکمیل و تحویل آنها تامین و اختصاص داده می‌شود.
به گزارش اخبار ساختمان، علی نبیان در جریان بازید از پروژه مسکن مهر ۵۳۶ واحدی جاده بوئین - بانه اظهار داشت: اعتبارات مسکن مهر از محل منابع سازمان ملی زمین و مسکن در راستای دستور ریاست جمهوری و وزیر راه و شهرسازی تامین و بسیاری از این پروژه ها امسال به بهره برداری می رسند.

وی گفت: واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید، شهرهای بالا ۲۵ هزار نفر جمعیت و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر وجود داشته که شهرهای جدید توسط مجموعه شهر جدید، شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر توسط بنیاد مسکن و شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت توسط سازمان ملی مسکن مدیریت می شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در کل کشور ۱۸۰ هزار واحد مسکن مهر وجود دارد که تعدادی از این واحدها مشکل حقوقی بین تعاونی ها و پیمانکاران دارند ولی تا پایان امسال ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر به بهره برداری می رسد.

وی تاکید کرد: تعدادی از واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی هستند که برای تعیین تکلیف این واحدها با دستگاه های دولتی اقداماتی انجام می شود که تا تکلیف آنها مشخص می شود.

نبیان یادآور شد: مسکن مهر بانه مشکل حقوقی با پیمانکار داشته که پیمانکار در حال حل مشکلات و مسائل حقوقی است که با حل مشکلات حقوقی پیمانکار عملیات اجرایی پروژه با سرعت بیشتر در فاز نخست ۲۸۴ واحد انجام می شود و فاز دوم پروژه نیمه تمام با سرمایه گذار انجام می شود.

وی با اشاره به افزایش تسهیلات مسکن مهر اضافه کرد: وام های مسکن مهر امسال افزایش خوبی داشته و منابع اعتباری آن تامین می شود.

در شهرستان بانه سه پروژه مسکن مهر ۴۷۰ واحدی احمد آباد مسکن مهر ۶۰۲ واحدی میدان دانشگاه و مسکن مهر ۵۳۶ واحدی عثمان آباد «جاده بوئین» وجود دارد.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن ،مهر ،تسهیلات ،ساخت 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman