رئیس اداره نظام مهدسی استان همدان مطرح کرد:

تقلیل زمان کنترل نقشه از سه به یک ماه

تقلیل زمان کنترل نقشه از سه به یک ماه
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۵۵ | ۱۴۰۰/۰۵/۰۶

رئیس اداره نظام مهدسی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از تقلیل مدت زمان کنترل نقشه از سه ماه به یک ماه خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، ابوالقاسم ابراهیمی ورکانه رئیس اداره نظام مهدسی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: مدت زمان متوسط کنترل نقشه در سازمان نظام مهندسی استان همدان در سالهای گذشته سه ماه بوده که اکنون با جلسات متعدد همکاران این اداره کل و رئیس سازمان نظام مهندسی و همکارانش طبق اعداد سازمان به حدود یک ماه تقلیل یافته است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه کنترل نقشه از سال ۱۳۹۱ در سازمان نظام مهندسی همدان انجام شده است تاکنون هیچگونه نظام نامه کنترلی نداشته است که در سه ماه گذشته با تلاش بی وقفه واحد نظام مهندسی این اداره کل و همکاران در حال حاظر دارای نظام نامه مدون و بسیار مفیدی است.

رئیس اداره نظام مهندسی راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه در این ده سال چک لیست مناسبی برای کنترل وجود نداشته افزود: در حال حاظر با همکاری طرفین چک لیست متعادل و خوبی به منظور کنترل نقشه آماده شده است.

ابراهیمی یادآور شد: برای رفع مشکلات احتمالی و پاسخگویی مناسب به مهندسان،کارگروهی متشکل از کمیسیون تخصصی و کارشناسان این اداره کل به صورت هفتگی تشکیل و به صورت موردی به فرآیند کنترل نقشه نظارت می کنند.

همچنین رئیس اداره نظام مهندسی راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه ظرفیت علمی همکاران سازمان نظام مهندسی نسبت به کشور سطح بالایی دارد بیان کرد: ساختمانهای طراحی شده از نظر فنی و مطابقت با مقررات ملی و همچنین اقتصادی در وضعیت مطلوبی است.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: یک کارگروه متشکل از رئیس سازمان نظام مهندسی،اعضای کمیسیون تخصصی، کمیته کنترل نقشه، رئیس واحد کنترل سازمان، مسئول اداره نظام مهندسی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان تشکیل شده و به طور مستمر راهکارهایی جهت کاهش زمان و رضایت مهندسان و مردم بررسی می شود.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman