مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تشریح کرد:

آخرین خبرها از طرح مسکن ملی در لرستان

آخرین خبرها از طرح مسکن ملی در لرستان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۳۲ | ۱۴۰۰/۰۵/۰۳

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به آخرین خبرها از طرح اقدام ملی مسکن در این استان، از ثبت‌نام چهار هزار و ۸۴۲ نفر در مرحله پنجم این طرح خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، وحید کرم الهی در سخنانی گفت: چهار هزار و ۸۴۲ شهروند لرستانی در مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که کار استعلام و بررسی پرونده آنها در دست انجام است.

وی افزود: پنجمین مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از روز چهارشنبه ۱۹ خرداد همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های بروجرد، الیگودرز، ازنا، دورود و نورآباد آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اظهار داشت: علاقه مندان به دریافت مسکن ملی در شهرهای یاد شده با مراجعه با سامانه طرح و مطالعه شرایط و ضوابط نسبت به ثبت نام اقدام کردند که در ازنا ۳۱۴ نفر، الیگودرز ۳۹۵، بروجرد ۲ هزار و ۱۹۱، دورود یک هزار و ۸۱ و نورآباد ۸۶۱ نفر متقاضی این مسکن‌ها شده‌اند.

کرم الهی تصریح کرد: از مجموع ثبت نامی های جدید تاکنون استعلام سبز فرم (ج) ۲ هزار و ۲۵۵ نفر انجام و درخواست ۳۵۱ نفر رد شده و ۲ هزار و ۳۱۷ نفر در انتظار تأیید استعلام هستند، ۱۱۰ نفر انصراف داده و عده‌ای نیز تأیید نهایی یا اولیه شده‌اند.

وی با بیان اینکه سهم لرستان در اقدام ملی مسکن تاکنون بیش از ۱۰ هزار واحد تعیین شده است گفت: در مراحل قبلی طرح اقدام مسکن ملی نیز ۳۷ هزار و ۵۰۰ نفر در لرستان ثبت نام کرده بودند که بعد از پالایش حدود هشت هزار و ۳۰۰ نفر آنها واجد شرایط بود.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: تاکنون سه هزار و ۵۰۰ نفر در استان واریز ۴۰ میلیون تومان وجه اولیه طرح مسکن ملی را انجام داده‌اند، کار ساخت و ساز واحدها در خرم آباد و بروجرد شروع شده و برای مابقی شهرستان‌های استان در مرحله طراحی و جانمایی است.

کرم الهی مبنای انتخاب شهرها برای نام نویسی جدید را تعداد متقاضیان مراحل ثبت نام قبلی و تأمین زمین اعلام کرد و گفت: همچنین مبلغ ۴۰ میلیون تومان وجه اولیه از آن دسته متقاضیانی که پیامک تأیید نهایی را دریافت کرده‌اند تا زمان تأمین زمین مناسب، دریافت نخواهد شد چراکه تا جانمایی مناسب طرح، نمی‌توان مبالغی از مردم دریافت کرد.

مهر

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman