در سکوت کار کن!

در سکوت کار کن!
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۲۸ | ۱۴۰۰/۰۴/۱۷

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با مراجعه به ادارات و دفاتر ویژه ای، از حجم شلوغی و سر و صدای محیط کلافه شده باشید.

به گزارش اخبار ساختمان، مراجعه کنندگان زیاد با درخواست های مختلف و گاهی افراد خشمگین به راستی تحمل برخی محیط ها را سخت می کنند. در این مواقع از خود می پرسیم کارکنان در این فضا چگونه می توانند تمرکز داشته باشند یا چگونه می توانند بدون ایراد و خطا کارها را به پیش ببرند؟ اگر شما نیز یکی از کارکنان این گونه ادارات هستید، به خوبی می دانید که از چه صحبت می کنم: "سکوت و آرامش محیط اداری".

 

واقعیت این است که حتی در مراکز و ادارات با حجم مراجعه کننده بالا نیز می توان محیطی آرام تر داشت و می توان فضا را به سمت آرامش بیشتر پیش برد. راه کارهای زیادی برای این کار پیشنهاد شده است. از تقسیم بندی و تفکیک فضاها گرفته تا استفاده از طبقات متفاوت و پارتیشن بندی قسمت های مختلف اداری. اما در واقع یکی از مهم ترین راه کارها برای کاهش آلودگی صوتی فضای اداری، استفاده از کفپوش های عایق صداست.

 

 

قیمت و خرید موکت اداری یکی از مواردی است که در یک محیط اداری پر رفت و آمد باید به آن توجه کرد. استفاده از موکت اداری می تواند تا حد بسیار زیادی آلودگی صوتی موجود در محیط را از بین ببرد، آرامش خوبی در فضا به وجود آورد، استرس کارکنان را کاهش دهد و باعث افزایش تمرکز آن ها شود. با وجود تمام این نکات مثبت، باز هم نگرانی هایی در مورد قیمت و خرید موکت اداری وجود دارد. این که آیا این انتخاب از نظر اقتصادی مقرون به صرفه خواهد بود؟ نظافت و تمیزی این کفپوش به چه صورتی است؟ عمر و ماندگاری این موکت ها چقدر است؟ و شاید ده ها سوال دیگر.

 

برای پاسخ به تک تک این سوال ها، شرکت های تولید کننده موکت و کفپوش اداری در سرتاسر جهان، آزمایش های متعددی انجام داده اند، الیاف مختلفی را آزمایش کرده اند، انواع بافت را برای دستیابی به مقاومت بیشتر امتحان کرده اند و همچنین برای رسیدن به محصولی بی نقص برای فضای اداری و پرتردد، انواع استانداردها و آزمایش ها را پشت سر گذاشته اند. نتیجه این شده است که می توان موکت هایی داشت که متناسب و مناسب برای فضای اداری ساخته و بافته شده است. با خرید این موکت ها، تمامی نگرانی ها برطرف خواهد شد.

 

قیمت و خرید موکت تایل

 

 

موکت تایل ها نمونه ای از انواع موکت ها هستند که تا حدود زیادی برای قرار گرفتن در محیط اداری با حجم تردد بالا طراحی شده اند. هر چند موکت تایل ها طرح های متنوع زیادی دارند و برای سایر کاربری ها مانند منزل، نمایشگاه ها، سالن های کنفرانس، فضای سمینار، کتابخانه ها و غیره نیز مناسبند، اما این نوع موکت دارای ویژگی هایی است که آن را تبدیل به انتخابی فوق العاده برای ادارات و شرکت ها می کند. در این جا به تعدادی از این ویژگی ها و استانداردها اشاره می کنیم:

*  موکت تایل ها به دلیل لایه زیرین مستحکمی که دارند، در برابر تردد و به مرور زمان کیفیت و ظاهر زیبای خود را از دست نخواهند داد. می توانید تا سال ها از این محصول استفاده کنید بدون این که تایل ها بدفرم یا آسیب دیده به نظر بیایند.

*  بافت الیاف در موکت تایل و موکت اداری، عموما به صورت لوپ است. الیافی که به صورت لوپ بافته شوند و در کنار یکدیگر قرار بگیرند، مقاومت بهتری در برابر حجم تردد بالا از خود نشان می دهند. از این رو برای کاربری اداری تنها باید به سراغ موکت هایی با بافت لوپ رفت.

*  عمر مفید موکت تایل ها بالا و در حدود 10 تا 15 سال تخمین زده می شود. قطعا که نوع و نحوه نگهداری از موکت نیز مهم است اما در شرایط عادی این موکت ها می توانند تا 10 سال ما را از خرید مجدد کفپوش بی نیاز کنند.

*  تمیز کردن این موکت ها بسیار راحت است. چرا که الیاف این نوع موکت پرز و گرد و خاک را در خود نگهداری نمی کنند. می توانید با یک جاروبرقی کشیدن ساده کار نظافت را به راحتی به پایان برسانید.

*  در صورت بروز لکه یا آسیب در یکی از تایل ها، شما این امکان را خواهید داشت که به راحتی تایل آسیب دیده را تعویض کنید بدون این که نیاز باشد برای نوسازی کفپوش کل فضا هزینه مضاعف پرداخت کنید. با تعویض یک تایل، فضای شما مانند قبل بی نقص جلوه خواهد کرد.

*  معمولا در تولید موکت تایل اداری از الیافی با جنس پلی پروپیلن یا پلی آمید استفاده می شود. این نوع الیاف ضربه پذیر هستند، قابلیت برگشت پذیری خوبی دارند و در برابر تردد مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

تمامی موارد ذکر شده در بالا و همچنین موارد متعدد دیگری باعث می شود که به شما پیشنهاد کنیم از قیمت و خرید موکت تایل به عنوان کفپوش فضای اداری خود غافل نشوید. هر چند شما می توانید با دانستن قیمت و خرید موکت اداری نیز گام بزرگی در جهت حذف آلودگی صوتی محیط خود بردارید اما همچنان موکت تایل های اداری می توانند گزینه روی میز شما باشند.

 

خرید ساده و سریع از کفپوشان

 

یکی از ساده ترین و سریع ترین راه های خرید انواع کفپوش در سرتاسر ایران، مراجعه به وبسایت کفپوشان است. در این سایت شما انواع محصولات داخلی و خارجی را خواهید یافت، کامل ترین کاتالوگ ها را ورق خواهید زد، قیمت روز کلیه محصولات را خواهید دید و می توانید به راحتی تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت کنید. فراموش نکنید که ما نمونه محصولات را به آدرس شما ارسال می کنیم تا بتوانید بدون نگرانی خرید خود را نهایی کنید. همچنین تیم حرفه ای کفپوشان از لحظه ابتدا با ارائه مشاوره فنی تا لحظه اتمام کار نصب و آغاز بهره برداری در کنار شما خواهد بود. از مزایای خرید از کفپوشان این است که در هر گام با شما هستیم و با تیم حرفه ای و علاقمند خود، بهترین گزینه را به شما معرفی خواهیم کرد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman