رشد بیزینس های ساخت و ساز در کانادا؛

قیمت مسکن در کانادا افزایشی بوده است

قیمت مسکن در کانادا افزایشی بوده است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۴۵ | ۱۴۰۰/۰۳/۲۶

با وجود شیوع بیماری کرونا در کشور کانادا و پس از گذار از رکود نسبی بازار مسکن در کانادا، این بازار از اواخر سال ۲۰۲۰ با رشد چشمگیری روبرو شد. قیمت مسکن در ۱۱ شهر اصلی کانادا به طور متوسط ۹٫۳۶ درصد در طول سال گذشته افزایش پیدا کرده است و این بیشترین مقدار رشد صورت گرفته از سال ۲۰۱۶ تا کنون است.
به گزارش اخبار ساختمان، این دوازدهمین سال پیاپی است که قیمت مسکن در کشور کانادا افزایش پیدا می کند.: ۱۲٫۲۵ درصد در سال ۲۰۱۶، ۸٫۹۲ درصد در سال ۲۰۱۷، ۲٫۵۱ درصد در سال ۲۰۱۸ و ۱٫۹۵ درصد در سال ۲۰۱۹٫ همین رشد مداوم اقتصادی بوده است که سبب شده تا نیز بسیار رواج پیدا کند و سرمایه گذاری در بخش مسکن نیز افزایش یابد.

نگاهی به بازار مسکن و فرصت های سرمایه گذاری در کانادا

زمانی که صحبت از سرمایه گذاری در شمال می شود، یکی از ایمن ترین و مطمئن ترین روش های سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در بازار مسکن جایی است که می توان رشد در ارزش سرمایه را نیز به راحتی به دست آورد. برای کسانی که به دنبال خرید املاک در کانادا هستند راه های زیادی برای سرمایه گذاری در این بخش وجود دارد. به عنوان یک سرمایه گذار می توان با خرید ملک و اجاره دادن آن سرمایه خود را افزایش دهید در حالی که بر روی بازار مسکن و اقتصاد کانادا نیز تاثیرگذار خواهید بود.

با شیوع بیماری کرونا به شدت دراماتیک به تعداد افرادی که قصد خرید ملک در خارج از کشور خود را داشتند افزوده شده است. به گزارش رمیتلی، ” چگونه به کانادا مهاجرت کنیم” در رابطه با مهاجرت بیشتری موضوعی بوده است که در ۳۰ کشور از ۱۰۱ کشور جهان بیشترین جستجو را به خود اختصاص داده است. یکی از دلایل انتخاب کانادا نرخ بیکاری کم و همچنین وجود گزینه های بسیار زیاد برای مهاجرت به کانادا هستند.

در حال حاضر خارجیان تمایل بسیار زیادی به خرید ملک در کانادا دارند. مرزهای کشور کانادا تقریبا در حالت بسته قرار دارند و انتظار می رود با عادی شدن شرایط سرمایه گذاران بسیار زیادی در بخش املاک و مستغلات کانادا حضور پیدا کنند.

بهترین زمان و مکان ها برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات یکی از سرمایه گذاری های امن و بدون ریسک برای به دست آوردن پول بیشتر در اثر سرمایه گذاری است. از آن جا که بازار املاک در کشور کانادا رونق بسیار زیادی دارد، خرید مسکن می تواند در کوتاه مدت نیز سود بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار دهد. به عنوان یک سرمایه گذار باید آگاه باشید که افزایش سود سهام بسیاری از شرکت ها ممکن است یک بازی طولانی مدت باشد در حالی که قیمت املاک در کشور کانادا می تواند ماه به ماه افزایش پیدا کند چراکه یک بازار بسیار داغ دارد. سرمایه گذاران بخش املاک و ساخت و ساز در این کشور فرصت های مختلفی را برای سرمایه گذاری در کانادا در اختیار خواهند داشت و می توانند به سودهای بلند مدت نیز دست پیدا کنند.

با توجه به این که بیماری کرونا همچنان شایع است، نرخ بهره کم یکی از جذابیت های خرید خانه به عنوان یک سرمایه گذاری در بخش مسکن است. به نوعی می توان سال ۲۰۲۱ را به عنوان بهترین سال برای سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات معرفی کرد. در نظر داشته باشید که خرید یک ملک در کانادا و زندگی در آن نیز می تواند یک برگ برنده برای شما باشد. اگرچه در آن زندگی می کنید اما سالیانه به قیمت آن اضافه خواهد شد. شما حتی می توانید با بازسازی ملک خود و ایجاد تغییرات در آشپزخانه و غیره و به روزسازی آن ها بر ارزش آن بیافزایید.

اگرچه تورنتو و ونکوور از مناطق پرطرفدار کشور کانادا هستند، اما مناطق دیگر به دلیل قیمت پایین خرید و هزینه های مقرون به صرفه مربوط به مالیات، مکان هایی عالی برای خرید خانه هستند. منطقه Greater Toronto را می توان به عنوان منطقه ای عالی برای سرمایه گذاری در این بخش معرفی کرد چراکه علاوه بر نزدیکی به شهرهای بزرگ، هزینه های کمتری برای خرید ملک پرداخت می شود.

به غیر از تورنتو، هلیفکس، ویندزور، کبک سیتی، وینیپگ و چند شهر دیگر در کشور کانادا همگی از شهرهای ارزشمند و ارزان قیمت این کشور هستند که می توان در بخش املاک و مستغلات آن ها سرمایه گذاری کرد. ممکن است رشد در این مناطق با سرعت کمتری انجام شود و به همین دلیل میزان ریسک سرمایه گذاری در این بخش نیز افزایش پیدا می کند.

چند نکته در خصوص سرمایه گذاری در بازار مسکن کانادا

زمانی که یک سرمایه گذار اقدام به خرید ملک در کشور کانادا می کند، جنبه های بسیار زیادی وجود دارد که باید به آن ها توجه داشته باشد. یکی از بهترین فعالیت هایی که می تواند توسط افراد انجام شود آن است که به یک وکیل و مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC مراجعه کند تا بتوانند از این طریق ارتباط خود با مشاورین املاک مناسب را برقرار کنند. این افراد با توجه به تجربیات خود در این صنعت می توانند به شما کمک کنند تا سرمایه گذاری شما از کیفیت بالاتری برخوردار شود تا حتی در صورتی که قصد به اجاره سپردن ملک خود را دارید، بتوانید درآمد مناسب تری را به دست آورید.

متخصصین املاک و مستغلات در کشور کانادا می توانند به شما کمک کنند تا با وام های نرخ بهره کم و مالیات کمتر خانه ای را خریداری کنید. آن ها همچنین آشنایی بیشتری با محله های دارای قابلیت رشد دارند و می توانند به شما کمک کنند تا خانه ای متناسب با شرایط اقتصادی خود خریداری کنید. یک مشاور خوب در بخش املاک و مستغلات می تواند به شما کمک کند تا خانه ای ویلایی یا آپارتمانی را با مقرون به صرفه ترین قیمت ممکن خریداری کنید و به آرزوهای خود برسید.

مشخص است که بخش املاک و مستغلات در سال های اخیر در کشور کانادا با رشد قابل ملاحظه ای روبرو بوده است و همین مسئله سبب شده است تا رشد بیزینس های ساخت و ساز در این کشور نیز با سرعت قابل قبولی انجام شود. سرمایه گذاران خارجی نیز با ورود سرمایه خود به این بخش تلاش می کنند تا بالاترین بهره ممکن را برده و سرمایه خود به ایمن ترین شکل ممکن افزایش دهند.

افق آنلاین

برچسب ها:

قیمت مسکن ،کانادا 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman