حفظ برج آزادی نیازمند توجه ویژه است

حفظ برج آزادی نیازمند توجه ویژه است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۳۹ | ۱۴۰۰/۰۳/۲۴

عضو شورای شهر تهران با اشاره به نزدیکی ۵۰ سالگی برج آزادی از شورای شهر درخواست کرد برای نگهداشت این برج ردیف بودجه جداگانه‌ای در نظر گرفته شود.
به گزارش اخبار ساختمان، احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران خواستار تامین اعتبار برای حفظ برج آزادی که جزو پنج جاذبه شهر تهران است، شد و گفت: مقدمات خواهرخواندگی آزادی با برج‌های بزرگ دنیا از جمله ایفل فراهم است.

وی ادامه داد: ‌به‌رغم دقت‌های زیادی که برای اجرای ترکیب معماری ایران در این برج شده و مصالح آن از تمام نقاط ایران گردآوری شده، هیچ اتفاق ویژه‌ای در ۵۰ سال گذشته برای آن نیفتاده و کاستی‌هایی هم در نگهداشت آن صورت گرفته است.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هفت تن از اعضای شورای شهر از این برج بازدید داشتند، ادامه داد: این مساله لازم است در هیات رئیسه پیگیری شود چون مهر امسال مصادف با سالروز ۵۰ سالگی برج آزادی است.

وی یادآور شد: به تامین اعتبارات لازم برای رسیدگی این برج در تهران ۱۴۰۰ توجه نشده و مغفول مانده است. مسجد‌جامعی پیشنهاد کرد ردیف بودجه‌ای برای این نماد شهری در نظر گرفته شود چراکه برج آزادی مهم‌ترین نماد شهری است و اتفاقات شهری ما حول آن رخ داده است.

دنیا اقتصاد

برچسب ها:

برج آزادی ،تهران 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman