مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان:

وام مسکن روستایی 100 میلیون تومان شد

وام مسکن روستایی 100 میلیون تومان شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۴۶ | ۱۴۰۰/۰۳/۲۲

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از افزایش وام ساخت مسکن روستایی به ۱۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، خلیل منبتی در ادامه گفت: سقف وام بهسازی مسکن روستایی ۵۰ میلیون تومان بود که با پیشنهاد بنیاد مسکن و تصویب هیات دولت به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه کارمزد این وام پنج درصد و بازپرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی ۲۰ ساله است بیان کرد: توزیع بانکی و استانی این وام با همکاری بانک مرکزی تنظیم و ارسال شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه متقاضیان دریافت این وام از حدود ۲۰ روز دیگر می‌توانند با مراجعه به ادارات بنیاد مسکن استانی تشکیل پرونده دهند خاطرنشان کرد: میزان قسط ماهانه وام ۱۰۰ میلیون تومانی ۶۵۹ هزار تومان است که در مجموع سود این وام ۵۸ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان خواهد بود.

حدود ۵۱ درصد از مردم سیستان و بلوچستان در روستاها زندگی می‌کنند و روستایی‌ترین استان کشور محسوب می‌شود که این مهم اهمیت کار در این مناطق را مشخص می‌کند پارسال هفت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی محرومان جهت ساخت در روستاهای سیستان و بلوچستان به بنیاد مسکن واگذار شده است.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman