با هدف معرفی جدید‌ترین دستاوردها صورت می‌گیرد

حضور یکتا تهویه اروند در بزرگترین رویداد ساختمان شرق ایران

حضور یکتا تهویه اروند در بزرگترین رویداد ساختمان شرق ایران
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۱۱ | ۱۴۰۰/۰۳/۱۲

در حالی که بیش از یک ماه به برگزاری نمایشگاه ساختمان مشهد ۱۴۰۰ باقی مانده، این رویداد با استقبال شرکت ها بزرگ و توانمند داخلی قرار گرفته و در این راستا شرکت یکتا تهویه آورند نیز برای مشارکت گسترده اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش اخبار ساختمان، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد طی روزهای 22 لغایت 25 تیرماه سال جاری پذیرای برندهای بزرگ و فعال در صنعت ساختمان خواهد بود و شرکت یکتا تهویه اروند نیز در تلاش است تا جدیدترین دستاوردهای خود در راستای داخلی سازی تجهیزات تهویه مطبوع را در شرق ایران معرفی کند.

بر اساس این گزارش، شرکت یکتا تهویه اروند، اروند در سال ۱۳۶۵ تاسیس شد و هم اکنون کارخانه ی اصلی در شهرک صنعتی شمس آباد در زمینی به ابعاد ۵۰۰۰۰ متر مربع مستقر است. شرکت تهویه اروند با بیش از ۳۰ سال قدمت در عرصه ی تهویه مطبوع ایران با افتخار خود را یکی از نوآوران این صنعت می داند.

شرکت تهویه اروند با دانش نوین تهویه مطبوع جهت آسایش زندگی مشتریان در کنار احترام به محیط زیست توانسته ارزشی ماندگار را خلق کند. شرکت تهویه اروند با بیش از ۲۰ محصول متنوع در سه بخش خانگی اداری تجاری و صنعتی توانسته است جایگاه بالایی از برند ایرانی را به ظهور برساند.

شرکت اروند نماینده ی انحصاری دو شرکت بزرگ روبور ایتالیا و ایرول فرانسه است که این شرکت ها در زمینه ی محصولات خانگی با ارائه ی محصولات با کیفیت توانسته اند گستره ی کاملی از محصولات را به مشتریان خود ارائه نمایند.

تهویه اروند در زمینه ی تولید GHP وCHP ایرانی نیز اقدام به تاسیس شرکت مشترک و تحقیق و توسعه بر روی این محصولات نموده است .

همکاری با شرکت های مهندسی مشاور بین المللی و حضور در مگا پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی باعث شده است تا محصولات این شرکت در سطح بالایی از استاندارد های کیفی باشد.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد از 22 لغایت 25 تیر ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کلانشهر مشهد برگزار خواهد شد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman