آریا بارون به نمایشگاه ساختمان مشهد می رود

آریا بارون به نمایشگاه ساختمان مشهد می رود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۵۲ | ۱۴۰۰/۰۳/۱۱

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد طی روزهای 22 لغایت 25 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد که شرکت آریا بارون یکی از شرکت‌های خوشنام این صنعت نیز در آن حضور خواهد یافت.

به گزارش اخبار ساختمان، شرکت آریا بارون توس در حال حاضر یکی از برترین برندهای کشوری در زمینه طراحی، تولید و ساخت ساندویچ پانل، ساختمان های پیش ساخته، درب‌های سردخانه‌ای، کانال های پیش عایق و... است. این برند با استفاده از نیروی فنی متخصص و همچنین استفاده از تکنولوژی و خطوط تولید تمام اتوماتیک توانسته است محصولاتی با استانداردهای جهانی را در ایران تولید کرده و به کشورهای همسایه صادر کند.

از آنجا که رضایتمندی مشتریان از محصولات مرتبط با صنعت ساختمان و فراورده های ساختمانی می بایست شامل تایید فنی مهندسین این رشته نیز باشد، آریا بارون همواره بر حفظ کیفیت بالای محصولات خود پایبند بوده و در این زمینه موفق به دریافت استانداردها (استاندارد ملی ایران، استاندارد اروپا، استاندارد بین المللی رضایتمندی مشتریان و ...) و گواهینامه های فنی از مراکز معتبر شده است.

همچنین تولید میلیون ها متر مربع انواع ساندویچ پانل و ده ها هزار متر مربع انواع کانکس و ساختمان پیش ساخته استاندارد و فعالیت گسترده در زمینه فروش خارجی (صادر کننده نمونه سال های 1396و 1397) از دستاورد های این شرکت بشمار می‌آید.

شرکت آریا بارون توس همزمان با پیدایش ساندویچ پانل‌های پلی اوریتان در اروپا و بهره گیری از این فراورده نوین در ساختمان، فعالیت خود را با رویکردی مهندسی به پروسه ساخت وسازهای مدرن، در شهر مشهد، در زمینی به مساحت شصت هزار متر مربع و با زیربنایی بیش از بیست هزار متر مربع آغاز نمود.

آریا بارون با بهره گیری از فن آوری روز دنیا و بکارگیری ماشین آلات پیشرفته تمام خودکار اروپایی و همکاری با مدیران و نیروهای فنی کارآمد و بکار بردن بهترین مواد اولیه و آمیختن تمامی این‌ها با چند دهه پیشینه کاری با رعایت استانداردهای جهان روا (بین المللی) هم اکنون سبد کالایی متنوعی را با استاندارد CE اروپا تولید و عرضه می کند.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد از 22 لغایت 25 تیر ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کلانشهر مشهد برگزار خواهد شد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman