بازار معاملات ملک در حال و هوای انتخابات

بازار معاملات ملک در حال و هوای انتخابات
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۳۲ | ۱۴۰۰/۰۳/۰۶

مشاوران املاک در برخی مناطق پایتخت عنوان می‌کنند: بازار معاملات ملک در فاصله چند هفته مانده به انتخابات، به حالت تعلیق کامل درآمده است.
به گزارش اخبار ساختمان، فعالان و واسطه‌های ملکی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست‌جمهوری بیان می‌کنند: اگرچه طبق روال هر ساله، بازار معاملات مسکن در ماه ابتدایی سال نیمه تعطیل است اما با ورود به ماه دوم بهار، این انتظار وجود دارد که بازار مسکن به تدریج به روال عادی بازگردد و معاملات از سر گرفته شود اما امسال با توجه به اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری در پیش است بخش زیادی از متقاضیان و عرضه‌کنندگان مسکن سعی کرده‌اند تصمیم‌گیری نهایی برای معامله در این بازار را به بعد از برگزاری این رویداد غیراقتصادی موکول کنند.

فعالان بازار مسکن عنوان می‌کنند بخشی از متقاضیان معتقدند که روند بازارها از جمله بازار مسکن ممکن است با مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، تغییر کند.

با این حال، گروهی از واسطه‌ها به این گروه از متقاضیان توصیه می‌کنند که اگر به قصد تامین سرپناه و مصرف به دنبال خرید مسکن هستند، معامله خود را به تعویق نیندازند. آنها باتوجه به شرایط کنونی بازار اظهار می‌کنند که در بخشی از فایل‌های عرضه شده، امکان تخفیف در قیمت‌های پیشنهادی وجود دارد.

دنیای اقتصاد

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman