با حضور وزیر راه و شهرسازی:

کلنگ زنی طرح اقدام ملی در آذربایجان‌غربی

کلنگ زنی طرح اقدام ملی در آذربایجان‌غربی
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۳۶ | ۱۴۰۰/۰۲/۲۸

با حضور وزیر راه و شهرسازی پنج هزار و ١١۴ واحد مسکونی مهر در آذربایجان غربی عصر دوشنبه به بهره برداری رسید.
به گزارش اخبار ساختمان، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی عصر دوشنبه در آئین بهره برداری از طرح‌های مسکن مهر افزود: از ابتدای شروع طرح مسکن مهر احداث ۵۲ هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی آغاز شد که نزدیک به ۸۰ درصد واحدها در دولت دهم و یازدهم به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود با تکمیل این واحدها به زودی جشن اختتام مسکن مهر استان برگزار شود، عنوان کرد: در حال حاضر پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای ارومیه، مهاباد و سردشت باقی مانده است.

حمزه لو همکاری نکردن اعضا در تکمیل آورده، اختلاف مالی، طولانی شدن روند تمدید مشارکت مدنی تسهیلات پرداختی و طولانی بودن فرایند تمدید مدت فعالیت شرکت‌های تعاونی از دلایل زمان‌بر شدن طرح مسکن مهر در استان است.

۶۰۰۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی در آذربایجان غربی کلنگ زنی شد


همچنین امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی ۶ هزار و ٣۶٨ واحد مسکونی طرح اقدام ملی در آذربایجان غربی با کلنگ زنی شد.

معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه متقاضیان مسکن ملی در استان، هزار و ٩٠٠ میلیارد ریال وجه مورد نیاز را واریز کرده‌اند، گفت: این میزان وجه توسط چهار هزار و ٩٠٠ متقاضی این طرح در استان واریز شده است.

جلال تقی دخت اظهار کرد: تمام متقاضیان در مرحله نخست ثبت‌نام باید ۴۰۰ میلیون ریال واریز کنند تا مراحل ساخت و ساز مسکن ملی در استان آغاز شود.

وی گفت: عملیات اجرایی پنج هزار و ٣٣٧ واحد در شهرهای ارومیه، خوی، منطقه آزاد ماکو، بازرگان، پلدشت، شوط، مهاباد، نقده و اشنویه آغاز شده است.

طرح "اقدام ملی تولید و عرضه مسکن" به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد که از این تعداد سهم آذربایجان‌غربی نزدیک به ٢١ هزار واحد است.

مهر

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman