رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران تاکید کرد:

لزوم رسیدگی به تخلفات شهرداری تهران

لزوم رسیدگی به تخلفات شهرداری تهران
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۳۹ | ۱۴۰۰/۰۲/۲۲

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران به لزوم اجرای جزء ۱۲ و ۱۳ بند الف مصوبه گزارش حسابرسی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۳ تاکید کرد.
به گزارش اخبار ساختمان، مجید فراهانی با بیان اینکه رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهم‌ترین انتظار اعضای شورا از شهردار و مدیران شهرداری تهران است تا با رعایت و اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورا زمینه اداره هر چه بهتر شهر و شهرداری تهران فراهم شود، گفت: بر همین اساس و به منظور تاکید بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی در اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره لزوم اجرای جزء ۱۲ و ۱۳ بند الف مصوبه گزارش حسابرسی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۳ تذکر می‌دهم.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر تهران در اجرای بند ج ماده ۴۴ آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها و بند ۳۰ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور گزارش حسابرسی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۳ را در دویست‌وچهل‌و یکمین جلسه علنی خود بررسی و تصویب کرد. بر اساس این مصوبه، شهرداری تهران موظف شده بود با عنایت به عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی سال ۱۳۹۳ از سوی مدیران وقت سازمان که سبب ایجاد بدهی مالیاتی برای سازمان شده است و تخلف مدیران وقت از اجرای تبصره دوم ماده ۱۱۹ قانون مالیات‌های مستقیم، پرونده متخلفان را به هیات رسیدگی به تخلفات اداری شهرداری تهران ارسال کرده تا برابر مقررات با ایشان برخورد شود، لازم است گزارش نتیجه اقدامات به شورای شهر تهران ارائه شود.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: باید نسبت به معرفی مدیران وقت سازمان که در انجام وظایف قانونی تعلل یا اقدام غیرقانونی مرتکب شده‌اند به دستگاه قضایی اقدام شود. متاسفانه تاکنون شاهد اقدام برای اجرای این تکالیف از سوی شهرداری تهران نبوده ایم که شایسته است اقدام لازم از سوی شهرداری در اسرع وقت صورت گیرد.

دنیای اقتصاد

برچسب ها:

شهرداری تهران 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman