مدیرکل بنیاد مسکن لرستان تشریح کرد؛

مقاوم‌سازی 116 هزار مسکن روستایی

مقاوم‌سازی 116 هزار مسکن روستایی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۵۳ | ۱۴۰۰/۰۱/۳۱

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: از مجموع ۱۵۳ هزار واحد مسکونی روستایی استان، ۱۱۶ هزار واحد مقاوم سازی شده است.
به گزارش اخبار ساختمان، مسعود رضایی در سخنانی با اشاره به تهیه طرح هادی در تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار لرستان اظهار داشت: طرح هادی در ۷۵۰ روستای استان بازنگری شده است.

وی میانگین اجرای طرح هادی در لرستان در سال ۹۶ را ۳۱.۵ درصد عنوان کرد و افزود: با تلاش همه همکاران میانگین اجرای طرح هادی در لرستان به ۵۳ درصد افزایش یافته و بهره مندی روستاهای لرستان از اجرای طرح هادی از نرم کشوری بالاتر است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸۱ هزار جلد سند برای واحدهای روستایی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان صادر شده است تصریح کرد: میانگین صدور سند روستایی در لرستان بیش از ۵۲ درصد بوده و بالاتر از نرم کشوری است.

رضایی با اشاره به وجود ۱۵۳ هزار واحد مسکن روستایی در لرستان اظهار کرد: تاکنون ۱۱۶ هزار واحد مسکن روستایی در استان مقاوم سازی شده است.

وی با بیان اینکه لرستان از استان‌های پیشتاز در مقاوم سازی مسکن روستایی است، تصریح کرد: با بهسازی و بازسازی خفت هزار سهمیه مسکن روستایی سال جاری، میانگین مقاوم سازی مسکن روستایی در استان لرستان به ۸۶ درصد افزایش خواهد یافت.

مهر

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman