سقف کششی آسمان پرستاره چیست؟

سقف کششی آسمان پرستاره چیست؟
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۳۹ | ۱۳۹۹/۱۲/۲۳

سقف کششی یک نوع سقف کاذب است که امروزه با توجه به نوع متریال به کار رفته در تولید این نوع از سقف‌ها مورد استقبال افراد قرار گرفته است. وجود کاربرد و مزایای این نوع سقف باعث شده است تا بسیاری از افراد برای سقف منزل خود از سقف کششی استفاده کنند. سقف کششی آسمان پرستاره به عنوان یک مدل شگفت انگیز از مدل‌های سقف کاذب است که طرفداران مخصوص به خود را دارد.

به گزارش اخبار ساختمان، سقف‌های کششی که از جمله سقف‌های کاذب شناخته می‌شوند برای زیبا کردن محیط داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. به کار گیری این نوع از سقف‌ها در محیط داخلی ساختمان به دلیل حساسیت زیادی که دارد یک کار تخصصی است. افراد برای نصب سقف کششی آسمان پرستاره نیازمند یک تیم تخصصی هستند تا بتوانند از نتیجه کار رضایت داشته باشند. اگر می‌خواهید در مورد سقف کششی بدانید بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

 



تاریخچه سقف کششی

سیستم سقف‌های کششی یک سیستم پیشرفته شناخته می‌شوند که امروزه بسیاری از خانواده‌ها با توجه به مزایای زیاد این نوع از سقف‌ها از آن‌ها برای محیط داخلی ساختمان خود استفاده می‌کنند. در قرن گذشته، تکنولوژی استفاده از این نوع سقف‌ها برای اولین بار از کشور سوئد آغاز شده است. پس از شناخت بیشتر فواید استفاده از سقف‌های کاذب، دیگر کشورهای اروپایی به گسترش این نوع سقف‌ها دست زدند. سقف کششی می‌تواند طرح‌های مختلفی نظیر سقف کششی آسمان پرستاره داشته باشد.

اولین سقف کشسان در سال 1969 توسط شرکت اروپایی باریسول ساخته و مورد استفاده قرار گرفت. به همین دلیل است که امروزه این سقف‌ها به نام سقف‌های باریسول معروف هستند. با توجه به تخصصی بودن تولید و نصب این گونه سقف‌ها افراد برای این که بتوانند برای محیط داخلی خود از سقف‌های کششی استفاده کنند بهتر است به دنبال شناخت یک مجموعه معتبر باشند.

شناخت سقف‌های کششی

سقف‌های کششی دارای تکنولوژی جدید برای نصب انواع سقف‌های کاذب است که با توجه به نوع طراحی و گستردگی آن برای تمام سلیقه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. سقف کششی آسمان پرستاره یکی از مدل‌های این سقف است که در وهله اول برای زیبا سازی محیط داخلی ساختمان و در موارد بعدی برای پوشاندن لوله‌های تأسیسات و به عنوان عایق صدا و حرارت استفاده می‌شوند. ساختار سقف کششی با استفاده از یک نوع پارچه پی وی سی است که دارای قابلیت‌های منحصر به فرد بوده که برای استفاده مناسب است.

پوشش سقف کششی آسمان پرستاره به عنوان یک عنصر مقاوم در برابر اشتعال است. استفاده مواد درجه یک در تولید سقف‌های کاذب باعث می‌شود تا این محصولات در برابر دمای بالا مقاوم باشند. افراد برای استفاده از سقف کششی باید به دنبال بهره گیری از یک تیم معتبر باشند چرا که استفاده از یک مجموعه معتبر باعث می‌شود تا ضمن صرفه جویی در هزینه‌های خود بتوانند از محصولات باکیفیت استفاده کنند.

سقف کششی آسمان پرستاره ضد آب و ضد رطوبت است و به دلیل جنس مواد درجه یک به کار رفته در تولید آن دارای طول عمر زیادی است. انعطاف پذیری زیاد این نوع سقف‌ها باعث شده است تا خانواده‌ها و افراد برای محیط‌های داخلی ساختمان از سقف‌های کشسان استفاده کنند.

معرفی یک مقاله خوب در زمینه سقف کششی: سقف کششی سه بعدی چیست و چه کاربرد و مزایایی دارد؟

شناخت مزیت‌های استفاده از سقف کششی

سقف‌های کششی یکی از سقف‌های پیشرفته امروزی است که کاربردهای فراوان در منازل و محیط‌های داخلی دارد. افراد با شناخت مزایای استفاده از این نوع سقف‌ها می‌توانند زیبایی را به محیط داخلی خود به ارمغان بیاورند. اگر به دنبال نصب سقف کششی آسمان پرستاره هستید و می‌خواهید از این مدل زیبا استفاده کنید بهتر است ابتدا از مزیت‌های این نوع سقف‌ها بیشتر بدانید:

* زیبایی و تنوع در در رنگ

سقف‌های کششی دارای مدل‌های مختلف است که افراد با توجه به سبک دکوراسیون ساختمان داخلی خود می‌توانند از این نوع از سقف‌ها استفاده کنند. وجود تنوع در رنگ و قابلیت چاپ طرح‌های دلخواه باعث شده است تا سلیقه‌های مختلف به راحتی بتوانند از سقف‌های کشسان استفاده کنند. به عنوان نمونه افراد می‌توانند سقف کششی آسمان پرستاره را برای دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنند تا زیبایی محیط چند برابر شود.

* مناسب برای محیط‌های مرطوب

یکی از قابلیت‌های کلیدی استفاده از سقف‌های کششی این است که به دلیل وزن سبکی که دارند مانع عبور رطوبت و قطرات آب می‌شوند. متریال به کار رفته در این نوع سقف‌ها از جنس PVC است که به صورت کاملا ضد آب بوده و مانع نفوذ رطوبت خواهد شد. سقف‌های کششی را می‌توان برای محیط داخلی ساختمان نظیر سونای خشک، حمام، جکوزی، گلخانه، استخر سرپوشیده و غیره استفاده کرد.

* وزن سبک و راحتی در نصب

افراد برای نصب سقف کششی آسمان پرستاره اگر بتوانند یک مجموعه با تجربه را انتخاب کنند قادر خواهند بود تا به راحتی از نصب و مونتاژ این نوع سقف‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن بهره مند شوند. نصب سقف‌های کاذب بسیار آسان است و قابلیت حمل و جابه جایی را دارد. در واقع اگر بخواهید تغییر مکان دهید به سرعت می‌توانید آن را برداشته و به مکان دیگری منتقل کنید.

* دارای استاندارد بین‌المللی

متریال به کار رفته در این نوع از سقف‌ها مطابق با استانداردهای بین‌المللی است. وجود مواد استاندارد باعث می‌شود تا ریسک ابتلا به بیماری‌های مختلف در محیط داخلی به حداقل خود برسد. پارچه موجود در سقف‌های کششی آسمان پرستاره، از جنس PVC بوده و ضد چربی است.

* قابل شستشو

با توجه به مواد درجه یک به کار رفته در تولید این نوع از سقف‌ها و قابلیت جذب گرد و غبار، اگر باز هم بخواهید به صورت سالیانه سقف کششی آسمان پرستاره را از آلودگی‌های موجود تمیز کنید به راحتی می‌توانید با یک پارچه این کار را انجام دهید.

* عایق صدا و حرارت

این نوع سقف‌ها به عنوان عایق صدا و حرارت نیز است که باعث می‌شود تا افراد بدون دغدغه بتوانند از آن استفاده کنند. کسانی که در محیط‌های آپارتمانی زندگی می‌کنند با استفاده از سقف‌های کشسانی می‌توانند مانع از انتشار صدا در طبقات مختلف شوند که این امر برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است.

اهمیت خرید سقف کاذب از مجموعه معتبر

زمانی که بخواهید از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات استفاده کنید باید شناخت خود را نسبت به مجموعه‌های مختلف ارائه دهنده خدمات افزایش دهید. در بین شرکت‌های مختلف که خدمات سقف کششی را ارائه می‌دهند می‌توان به مجموعه دکونوین اشاره کرد. این مجموعه در زمینه طراحی دکوراسیون و انواع سقف کشسان مشغول به فعالیت است. خرید سقف کششی آسمان پرستاره از یک مجموعه معتبر باعث می‌شود تا ضمن صرفه جویی در هزینه‌های خود بتوانید از کیفیت محصولات ارائه شده استفاده کنید.

 



معرفی مجموعه نپواسکای

مجموعه نپواسکای به عنوان یکی از پیشگامان تولید سقف کشسان در ایران فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز و با واردات بهترین متریال سقف کشسان از کشور اوکراین و با استفاده از دستگاه UV منحصر به فرد بهترین کیفیت را در کشور ارائه می‌کند و با ضمانت ۱۰ ساله تضمین کیفیت را به مشتریان ارائه می‌دهد. همچنین این مجموعه با دارا بودن اکیپ اجرایی در سراسر کشور امکان تأمین متریال و ارائه خدمات نصب را در کل کشور دارا است.

اگر به دنبال خرید سقف کششی هستید و یا به دنبال مدل‌های مورد نظر خود می‌گردید می‌توانید از این مجموعه استفاده کنید. مجموعه دکونوین با داشتن افراد متخصص در این زمینه می‌تواند نیاز شما را به خوبی مرتفع نماید. در صورت نیاز به ثبت سفارش و مشاهده قیمت و شیوه نصب و اجرای سقف کششی می‌توانید به وب سایت دکونوین به آدرس : www.nepoosky.com سر بزنید.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman