بافت‌های ناکارآمد جدید بررسی خواهد شد

بافت‌های ناکارآمد جدید بررسی خواهد شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۲۰ | ۱۳۹۹/۱۲/۲۱

بیست و نهمین جلسه کارگروه مرکزی پیش بینی و پیشگیری از رشد و گسترش بافت‌های ناکارآمد جدید و حاشیه نشین، ۲۳ اسفند ماه در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه برگزار می‌شود.
به گزارش اخبار ساختمان، بیست و نهمین جلسه کارگروه مرکزی پیش‌بینی و پیشگیری از رشد و گسترش بافت‌های ناکارآمد جدید و حاشیه‌نشین به ریاست دکتر فرزاد فرهادی‌راد مستشار قضائی و مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و با حضور اعضای ستاد، روز شنبه ۲۳ اسفندماه برگزار خواهد شد.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش در خصوص آخرین وضعیت سکونت‌گاه‌های غیر رسمی در روستاهای حریم شهرها، پیش‌نویس آئین‌نامه جدید کارگروه مرکزی نیز مورد بحث، بررسی و تبادل نظر اعضا قرار خواهد گرفت.

مهرداد عارضی معاون اداره کل پیشگیری از وقوع جرم، ضمن اعلام زمان تشکیل بیست و نهمین جلسه کارگروه مرکزی پیش‌بینی و پیشگیری از رشد و گسترش بافت‌های ناکارآمد جدید و حاشیه‌نشین تصریح کرد: اعضای کارگروه عبارتند از سازمان محیط زیست، شورای عالی استان‌ها، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان نقشه‌برداری کشور، شرکت بازآفرینی شهری ایران، شورای عالی معماری و شهرسازی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، معاونت امنیتی- انتظامی وزارت کشور، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان ملی زمین و مسکن، وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی، سازمان نوسازی شهر تهران، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان امور اراضی، سازمان صدا و سیما و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که در جلسات کارگروه مرکزی حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: این جلسه در سالن جلسات شهید بهشتی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه برگزار خواهد شد و در ابتدای جلسه دکتر حسین میرزایی، به عنوان رئیس دبیرخانه کارگروه گزارشی از اهم اقدامات و فعالیت‌های انجام گرفته ارائه خواهند کرد.

مهر

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman