سیمان گلستان به چرخه تولید بازگشت

سیمان گلستان به چرخه تولید بازگشت
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۵۰ | ۱۳۹۹/۱۲/۰۹

مدیر داخلی کارخانه سیمان پیوند گلستان واقع در شهرستان گالیکش گفت که با رفع مشکل تامین سوخت و اختصاص کامل سهمیه گاز طبیعی مورد نیاز این واحد تولیدی از سوی شرکت گاز استان، هم اکنون روزانه سه هزار و ۳۰۰ تن سیمان تولید و روانه بازار می‌شود.

به گزارش اخبار ساختمان، فرید فرهادی یادآور شد که با بروز سرمای زودرس و بالا رفتن مصرف گاز در کشور و استان گلستان، این واحد تولیدی از ۲۴ آبان امسال دچار کمبود سوخت شد.

وی افزود: با قطع سوخت گاز این کارخانه و نیز مشکلاتی که در تامین سوخت جایگزین (مازوت) بوجود آمد، فعالیت کارخانه سیمان گلستان در مقاطعی متوقف و یا با کاهش تولید مواجه شد.

فرهادی اضافه کرد: با کاهش سرمای هوا و اختصاص کامل سوخت گاز طبیعی مورد نیاز، فعالیت دوباره کارخانه سیمان گلستان با ظرفیت تولید روزانه سه هزار و ۳۰۰ تن از سر گرفته شد.

امسال با تشدید سرما و افزایش مصرف سوخت، شرکت گاز گلستان به منظور تامین سوخت منازل مسکونی مجبور به قطع گاز نیروگاه‌ها و واحدهای صنعتی این استان کرده بود.

فعالیت خط تولید کارخانه سیمان پیوند گلستان پیش از این نیز مهر ماه امسال به دلیل تاخیر در ورود و نصب فیلترهای جدید وارداتی برای تصفیه هوا و جلوگیری از صدمه به محیط زیست به مدت ۲۳ روز تعطیل شده بود.

کارخانه سیمان پیوند گلستان که ۶۸ درصد سهام آن مربوط یکی از شرکت‌های وابسته به بنیاد مستضعفان است، در سال ۹۰ با ظرفیت تولید روزانه سه هزار و ۳۰۰ تن و ایجاد اشتغال ۳۰۰ نفر فعالیت خود را آغاز کرد.

ایرنا


نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman