مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز مطرح کرد:

مسکن مهر البرز به پایان راه رسیده است

مسکن مهر البرز به پایان راه رسیده است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۱۲ | ۱۳۹۹/۱۲/۰۹

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با تاکید بر این‌که هیچ سازنده‌ای حق فروش مساکن مهر را ندارد، گفت: مسکن مهر البرز به پایان راه رسیده و به‌زودی پرونده آن بسته می‌شود.
به گزارش اخبار ساختمان، رضا خالقی با تاکید بر این‌که هیچ سازنده‌ مسکن مهر حق ندارد واحد متقاضیان را به فروش برساند، اظهار کرد: هیچ مجوزی از سوی اداره راه و شهرسازی استان البرز برای این کار صادر نشده است، چنانچه موردی - فروش مسکن مهر- بوده -متقاضیان- این مسئله را اطلاع دهند تا آنرا پیگیری کرده و احقاق حق کنیم.

وی با بیان این‌که مسکن مهر از محل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی ساخته شده است، تصریح کرد: سازنده برای تکمیل واحدهای مسکن مهر نیازمند آن است که منابع (آورده متقاضی) به موقع واریز شود، متقاضی که واحد مسکن مهر داشته و آورده خود را در موعد مقرر تکمیل کرده، قطعا واحدش محفوظ است و تحویل می‌شود.

وی افزود: ممکن است برخی متقاضیان مبالغی را واریز کرده باشند که کافی نبوده و ابلاغ‌هایی را قبل از مدیریت بنده برای آنها جهت تکمیل آورده ارسال کرده‌اند. این کار برای ساخت و تکمیل پروژه منطقی هم بوده است، اما متقاضیان به هر دلیلی نیامده‌اند و قاعدتا اینها متقاضیان غیرموثر تلقی می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز تاکید کرد: برای این متقاضیان نیز حقوقی متصور است؛ حداقل کار این است که پول این متقاضیان عودت داده می شود و اگر واحد مسکن مهری هم باشد این متقاضیان در اولویت برگشت واحد هستند.

خالقی با بیان این‌که البته ممکن است همان واحد نباشد، یادآور شد: آقای وزیر راه و شهرسازی در سپردن مسئولیت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز به بنده اطمینان کرده اند و یکی از اصلی‌ترین ماموریت‌هایم ساماندهی پروژه‌های مسکن مهر و اتمام آن در استان است.

وی بیان کرد: دوشنبه هفته گذشته حدود 20 نفر از این متقاضیان را چهره به چهره ملاقات کردم، برای تعدادی دستور دادم که باید واحد آنها برگردانده شود. برای تعدادی هم دستور دادم در طرح ملی مسکن باید حتما واحدی به آنها واگذار شود و پول -آورده- آنها را به روز می‌کنیم.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت واحدهای مسکن مهر استان البرز گفت: آن‌ چیزی که کارت قسط برای آنها صادر نشده است که این را مبنای واحدهای باقیمانده طرح مسکن مهر می‌دانیم حدود 2000 واحد است. برخی از پروژه‌ها به پیشرفت 97 و 98 درصدی رسیده که متقاضیان باید آورده خود را برای تکمیل و تحویل این واحدها واریز کنند.

وی افزود: واحدهای باقیمانده به انتهای راه رسیده‌اند و به زودی پرونده طرح مسکن مهر استان البرز بسته خواهد شد.

تسنیم

برچسب ها:

مسکن مهر ،البرز 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman