تشریح وضعیت پروژه مسکن ملی در دامغان

تشریح وضعیت پروژه مسکن ملی در دامغان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۵۳ | ۱۳۹۹/۱۲/۰۹

رئیس اداره راه و شهرسازی دامغان گفت: ثبت‌نام ۱۵۳ نفر در طرح اقدام ملی مسکن با پرداخت آورده اولیه ۴۰۰ میلیون ریالی نهایی شد.
به گزارش اخبار ساختمان، مهدی هراتی روز شنبه در ادامه افزود: یکهزار و ۱۵۶ نفر برای دریافت مسکن ملی در دامغان ثبت نام کردند که از این تعداد، ۶۷۰ نفر شرایط لازم را دارا بودند.

وی ادامه داد: ۲۷۰ نفر برای تشکیل پرونده به این اداره مراجعه کردند اما تنها ۱۵۳ نفر مبلغ اولیه را واریز کردند و در حال حاضر نیز زمین ها در قالب گروه‌های سه نفره برای این افراد مشخص شده است.

هراتی سهم شهر دامغان در طرح اقدام ملی مسکن را ۲۵۰ نفر اعلام کرد و افزود: برخلاف ساختمان‌های ۱۲ واحدی مسکن مهر، یکی از مزیت‌های اقدام ملی مسکن تراکم کم و ایجاد ساختمان‌های سه واحدی است.

وی اضافه کرد: درحال حاضر، ۲ هکتار زمین به منظور احداث مسکن‌های ملی در شهرک مهر دامغان در نظر گرفته شد که هر زمین، حدود ۱۸۰ متر مربع است.

هراتی بیان کرد: در صورت مشارکت بیش از ۲۰۰ نفر در این طرح، یک قطعه ۲ هزار و ۱۸ متری در شهرک بوستان نیز در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: مهلت واریز مبلغ اولیه به اتمام رسیده است و تاکنون نیز از سوی وزارت راه و شهرسازی جهت تمدید زمان، دستورالعملی ابلاغ نشده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی دامغان گفت: شهرداری ها باید پروانه ساختمانی در طرح اقدام ملی را با ۵۰ درصد تخفیف صادر کنند که شهرداری دامغان در این زمینه همکاری خوبی را داشته است.

در سرشماری سال ۹۵ مشخص شد شهرستان دامغان ۹۴ هزار و ۱۹۰ نفر در ۳۰ هزار و ۲۹۶ خانوار جمعیت دارد که ۷۲ هزار و ۹۲۵ نفر جمعیت شهری و ۲۱ هزار و ۲۶۵ نفر جمعیت روستایی است.

در حال حاضر ۲۷ هزار پلاک شهری در شهر دامغان وجود دارد.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman