کشف سوله احتکار ۴۰۰ تن آهن در رشت

کشف سوله احتکار ۴۰۰ تن آهن در رشت
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۱۸ | ۱۳۹۹/۱۲/۰۶

سخنگوی پلیس گیلان از کشف سوله احتکار ۴۰۰ تن آهن آلات ساختمانی در رشت خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، سرهنگ مجید رسول زاده در جمع خبرنگاران مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی ناجا در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان و اظهار کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات همه جانبه از احتکار آهن در سوله‌ای در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستورکار قرار دادند.

سخنگوی پلیس گیلان با بیان اینکه پس از تحقیقات نامحسوس و تلاش‌های صورت گرفته محل دقیق احتکار، مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی با هماهنگی قضایی به این مکان اعزام شدند.

این مقام انتظامی از کشف ۴۰۰ تن آهن ساختمانی احتکار شده در بازرسی از سوله مورد نظر خبر داد و بیان کرد: متهم ۲۸ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش این کشفیات، ۵۵ میلیارد ریال است.

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان در پایان احتکار و قاچاق کالا و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور قلمداد کرد و گفت: پلیس به صورت شبانه‌روزی و با به کارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند.

ایسنا

برچسب ها:

احتکار آهن آلات ،رشت 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman