چسب کاشی و سرامیک هنکل

چسب کاشی و سرامیک هنکل
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۵۳ | ۱۳۹۹/۱۲/۰۳

امروزه با تغییرات دنیای صنعت، چسب هنکل در میان ساختمان سازان، معماران و پیمان کاران به خوبی توانسته جایگاه خود را باز کند.

به گزارش اخبار ساختمان، ساختمان سازی ارتباطی مستقیم با ابتدایی‌ترین نیاز بشر، یعنی سرپناه دارد. انسان‌ها در تمام زمان‌ها سعی کرده‌اند با توجه به امکانات و شرایط زمانی و تکنولوژی‌‌ها و ابزارهایی که در دسترس دارند، بهترین و زیباترین خانه را برای خود بسازند. طی زمان، مواد اولیه و مصالح بنا به تغییرات تکنولوژیک در دنیا تغییرات اساسی یافته است.

در زمانه اخیر ما، یکی از تغییرات عمده در عرصه صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی، استفاده از چسب کاشی و سرامیک به جای ماسه و سیمان گشته است. تا چندین دهه تنها مصالح موجود کاشی و سرامیک کاری‌ها ماسه و سیمان بودند. اما امروزه با تلاش برندهای بزرگی در دنیا چسب‌های صنعتی جای این مواد قدیمی را گرفته‌اند. این تغییرات اساسی به لحاظ کیفیت و سرعت عمل بسیار کارا بوده‌اند.

یکی از برندهای معتبر دنیا در این زمینه، چسب هنکل است که با تولید انواع متقاوتی از چسب‌ها با کاربردهای متفاوت، نیاز مبرم و ضروری بشر را پوشش داده است و در کنار کیفیت و سرعت عمل، زیبایی خاصی نیز بنا به تمیز بودن حین کار به کاشی و سرامیک کاری‌ها بخشیده است. همچنین چسب کاشی هنکل شرایطی را فراهم کرده است که کاشی کاران به راحتی بتوانند حواشی و طرح‌های خاص را اجرایی کنند و زیبایی داخلی و خارجی ساختمان را چند برابر نمایند.

بنابراین در همین راستا این مقاله را به معرفی چسب کاشی هنکل اختصاص داده‌ایم تا با برند هنکل و انواع چسب کاشی تولید شده این برند آشنایی یابید و بتوانید به راحتی کار ساختمان سازی خود را با دوام و استحکام بیشتر به پایان برسانید.

چسب کاشی هنکل چیست؟

قبل از معرفی چسب کاشی لازم است، اشاره‌ای به برند هنکل داشته باشیم. هنکل یکی از برندهای معتبر در زمینه چسب‌های عمومی و صنعتی است که درسال 1876 در آلمان تأسیس شده است و تا به امروزه یکی از بهترین انواع چسب‌های صنعتی در دنیا را تولید می‌کند و می‌توان گفت در میان برندهای دنیا بهترین نوع چسب صنعتی، چسب هنکل می‌باشد.

چسب کاشی هنکل یک متریال نسبتاً جدید است که برای متصل کردن کاشی‌ها و سرامیک‌ها و همچنین ایجاد استحکام در کاشی و سرامیک کاری استفاده می‌شود. چسب هنکل به صورت آماده و در کیسه‌هایی با وزن‌های متفاوت در انواع مختلف به بازار عرضه می‌شود.

شما چه از چسب پودری 17cm هنکل استفاده نمایید و چه از چسب 22cm هنکل، تفاوتی در کارکرد نخواهید داشت. فقط باید بدانید که برای مصرف خاص، کدامیک مناسب کار شما می‌باشد. اگر در این زمینه نیاز به دریافت راهنمایی داشتید تیم نصاب کاشی می‌توانند به خوبی با ارائه مشاوره‌های لازم شما را یاری کنند تا بهترین و مناسب‌ترین چسب هنکل را خریداری نمایید.

کابردهای چسب هنکل کدام است؟

اغلب در میان ساختمان سازان این سؤال مطرح می‌شود که از چسب کاشی هنکل برای چه موارد دیگری غیر از کاشی و سرامیک می‌توان استفاده کرد. باید در پاسخ به این سؤال بگویم از آنجایی که کیفیت، قدرت چسبندگی و کشش و همچنین دوام چسب هنکل بالا می‌باشد؛ اغلب در مواردی غیر از اتصال کاشی و یا سرامیک به کف یا دیوار نیز کاربرد دارد.

اتصال کاشی، سنگ، سرامیک و غیره در حمام، استخرها، سقف و یا دیوار تفاوتی نخواهد داشت. چسب هنکل به گونه‌ای تولید شده است که انعطاف بالایی دارد و در مقابل مواد شوینده و آب مقاوم می‌باشد.

 



در حالت کلی از جمله این کاربردهای چسب کاشی هنکل می‌توان به این موارد اشاره داشت:

* اتصال و چسبندگی سنک طبیعی و مصنوعی
* آجر و سنگ‌های آنتیک
* کاشی‌های قدیمی
* سنگ موزاییک
* نصب قطعات عایق صوتی
* کاشی‌های کف، دیوار و یا سقف
* کاشی‌ها و موزاییک‌های شیشه‌ایی
* و سنگ نما

انواع چسب هنکل کدام است؟

از جمله انواع چسب کاشی هنکل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

چسب خمیری هنکل: چسب خمیری از آنجایی که بسیار استفاده کردن از آن ساده و راحت می‌باشد و عملکرد، مقاومت و کشش بالایی را دارد بسیار مورد توجه کاشی و سرامیک کاران می‌باشد. چسب خمیری هنکل بسیار مقرون به صرفه بوده و وزن بسیار کمی دارد. همچنین قدرت انعطاف و کشسانی بالا از جمله مواردی است که بر پذیرش آن در دنیای ساختمان سازی جدید اثر گذار بوده است.

چسب پودر هنکل: چسب پودری هنکل بر خلاف چسب خمیری، باید در آب مخلوط شود و سپس مورد استفاده قرار گیرد. این چسب جهت کاشی کاری، سنگ کاری، سرامیک کاری، نصب قطعات عایق صوتی وغیره بر روی دیوار و کف مورد استفاده قرار می‌گیرد. قدرت چسبندگی بالا و انعطاف این چسب به هنگام کار، باعث شده است که بسیار مورد توجه ساختمان سازان و پیمان کاران باشد. در میان انواع چسب، چسب پودری 17cm هنکل مورد توجه بازار بوده و از جمله چسب‌های پر فروش شرکت هنکل می‌باشد.

پودر بندکشی هنکل: این پودر مخلوطی از سیمان، پر کننده‌های معدنی و پلیمرهای اصلاح شده است. پودر بندکشی هنکل از جمله پودرهای معروف بازار جهت بند کشی می‌باشد. این پودر بند کشی به گونه‌ای است که در مقابل مواد شوینده و آب بسیار مقاوم می‌باشد. راحتی کار با چسب هنکل و داوم بالای چسب باعث شده است که مورد توجه ساختمان سازان و کاشی کاران باشد محبوبیت خاصی در بازار را برای خود داشته باشد.

چسب هنکل را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از مسائل محصولات برند در دنیا، پخش و گاهاً فروش محصولات فیک آن برند می‌باشد. بر همین مبنا درهنگام خرید چسب هنکل باید تمام دقت را داشته باشید که از فروشگاهی معتبر و مطمئن اقدام به خرید نمایید.

 



یکی از فروشگاه‌های معتبر در این زمینه مجموعه نصاب کاشی با 20 سال سابقه کاری و همراه با تیمی مجرب است که شما را برای خرید چسب کاشی هنکل همراهی خواهند کرد. شما برای ارتباط با این مجموعه می‌توانید از طریق آدرس وبسایت( kashiostadkar.com) با تیم نصاب کاشی آشنا شوید و با آسودگی خاطر اقدام به خرید آنلاین چسب هنکل نمایید.

همچنین جهت دریافت راهنمایی می‌توانید روزهای کاری هفته از ساعت 8 صبح تا 10 شب با شماره 09127255244 تماس داشته باشید و پس از دریافت مشاوره‌های لازم، اقدام به خرید چسب 22cm هنکل و یا چسب خمیری هنکل و دیگر انواع چسب‌های هنکل نمایید. تلاش تیم نصاب کاشی جلب رضایت شما و همراهی جهت ساختمان سازی راحت، زیبا و با دوام است.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman