رئیس اتحادیه املاک کشور مطرح کرد:

بررسی جزئیات دستگیری حسام عقبایی

بررسی جزئیات دستگیری حسام عقبایی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۳۲ | ۱۳۹۹/۱۰/۳۰

رئیس اتحادیه املاک کشور گفت: نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران هفته پیش دستگیر شده که بخشی از تخلفات وی صنفی بوده است.
به گزارش اخبار ساختمان، مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه املاک کشور با تایید خبر دستگیری حسام عقبایی نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک استان تهران گفت: هر فردی خلاف انجام دهد باید از سوی دولت و حکومت به اتهامات وی رسیدگی ‌شود.

او ادامه داد: در صورتی که فردی خلافی کرده باشد، توسط دولت و حکومت پیگیری و رسیدگی می‌شود و تا زمانی که این اتهامات ثابت نشود اقدام به دستگیری نمی‌کنند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور بیان کرد: برای حکومت فرقی ندارد چه فردی باشد حتی اگر رئیس اتحادیه املاک و یا اعضای اتحادیه باشند زمانی که اتهامات آن‌ها محرز شود فوراً اقدام به رسیدگی و دستگیری آن‌ها می‌شود.

خسروی با بیان اینکه روز چهارشنبه بیست و چهارم دی ماه ماموران وارد منزل عقبایی می‌شوند و این فرد را دستگیر می‌کنند افزود: بعد از دستگیری او ماموران به همراه عقبایی وارد طبقه سوم اتحادیه املاک و دفتر بنده شدند و بعد از بررسی مدارک و اسناد اتحادیه از دفتر خارج شدند.

رئیس اتحادیه املاک استان تهران اظهار کرد: طبق ماده ۳۹ اتاق اصناف تمامی این اتهامات و تخلفات در حال بررسی است و طبق بررسی‌های انجام شده برخی از اتهامات این شخص صنفی بوده و برخی خارج از صنف و موضوعات اجتماعی بوده است.

او با بیان اینکه در چند روز اخیر خبری مبنی بر ممنوع الخروج شدن بنده هم مطرح شده است افزود: به هیچ عنوان ممنوع الخروج نشده ام و تاکنون هم هیچ تخلف و یا اتهامی به من وارد نشده است.

باشگاه خبرنگاران

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman