رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه خبر داد؛

قیمت مسکن در کرمانشاه کاهش یافت

قیمت مسکن در کرمانشاه کاهش یافت
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۳۹ | ۱۳۹۹/۱۰/۲۲

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه از کاهش ۱۰ الی ۱۵ درصدی قیمت مسکن نسبت به خرداد ماه سال جاری در کرمانشاه خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، بابک مرادی در ادامه گفت: در چند ماهه اخیر به دلیل کاهش تقاضا در بازار، شاهد رکود قیمت مسکن در شهرستان کرمانشاه بوده‌ایم که این رکود همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به کاهش ۱۰ الی ۱۵ درصدی قیمت مسکن نسبت به خرداد ماه سال جاری، افزود: در برخی موارد به دلیل نبود خریدار و فوری بودن فروش املاک و مستغلات با تفاهم خریدار و فروشنده، املاک ۱۰ الی ۱۵ درصد زیر قیمت به فروش می‌روند.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه گفت: هم اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مشاور املاک در شهرستان کرمانشاه وجود داشته که حدود یک هزار و ۷۰۰ واحد آن در حاشیه‌های شهر کرمانشاه مستقر هستند.

احتمال افزایش قیمت مسکن در شب عید کم است

مرادی با بیان اینکه احتمال افزایش قیمت مسکن در شب عید کم است، تصریح کرد: احتمال رونق در بازار خرید و فروش ملک محتمل بوده اما افزایش قیمت بعید به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: افزایش قیمت مسکن با افزایش قیمت مصالح ساختمانی رابطه‌ی مستقیم داشته که با توجه به وضعیت حاکم بر بازار خرید و فروش ابزارآلات و مصالح ساختمانی احتمالاً هر ۲ کاهش پیدا می‌کند.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک شهرستان کرمانشاه با اشاره به همکاری با دادگستری استان، افزود: به منظور افزایش آگاهی و کاهش مراجعات به دادگستری به دلیل ناقص بودن قراردادهای مربوط به فروش املاک، معرفی مشاورین حقوقی به خریداران و فروشندگان تاکنون در محله‌های مرفه نشین شهر کرمانشاه انجام شده است.

مهر

برچسب ها:

قیمت مسکن ،کرمانشاه 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman