از مسکن مهر گل‌تپه چه خبر؟

از مسکن مهر گل‌تپه چه خبر؟
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۲۸ | ۱۳۹۹/۱۰/۱۵

شهردار گل‌تپه گفت: پروژه مسکن مهر گل تپه به علت نبود متقاضی در زمان آغاز به ساخت ۶۰ درصد اجرا شده است.
به گزارش اخبار ساختمان، طبق گفته معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان با اعلام ظرفیت شهرهای ۱۸ استان برای ثبت‌نام دوباره طرح ملی مسکن در ثبت‌نام جدید طرح ملی مسکن در هفت شهر استان همدان و شهرهایی که مساکن مهر نیمه‌تمام داشتند نیز برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده اند.

مجید صالحی‌امیر در جلسه مسکن و شهرسازی شهرستان رزن، اعلام کرد: شهرهای گل‌تپه، رزن، دمق، فامنین، فیروزان، قهاوند و کبودراهنگ از جمله شهرهایی است که برای ثبت‌نام دوباره به وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده‌ایم.

شهردار گل تپه از توابع شهرستان کبودراهنگ در این‌باره از اعلام آمادگی ۱۳۰ متقاضی جدید برای دریافت مسکن ملی در شهر گل تپه خبر داد.

جواد دوستی درباره مسکن مهر شهر گل تپه نیز گفت: سال ۸۹ طبق تقاضای مردم شهر گل تپه کلنگ ۶۲ واحد مسکن مهر به زمین زده شد و از همان سال ساخت آن آغاز شده است.

وی از پیشرفت حدود ۶۰ درصدی این پروژه خبر داد و تصریح کرد: به علت نبود متقاضی در زمان ساخت، پیمانکار پروژه را نیمه تمام رها کرده و این پروژه هنوز به مرحله نهایی نرسیده است.

شهردار گل تپه خاطرنشان کرد: به علت مهاجرپذیر بودن شهر گل تپه در حال حاضر افزون بر ۱۳۰ نفر متقاضی برای دریافت مسکن ملی ثبت نام کرده اند.

وی گفت: شهر گل تپه ۲۸۰۰ نفر جمعیت دارد و تعداد متقاضیان مسکن ملی نسبت به واحدها رو به افزایش است و با توجه به شرایط مسکن ملی احتمالاً تعدادی به علت نداشتن شرایط حذف می شوند و یا با قرعه کشی اداره راه و شهرسازی افراد واجد شرایط انتخاب خواهند شد.

ایسنا

برچسب ها:

مسکن مهر گل تپه 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman