کارخانه سیمان ری همچنان تعطیل است

کارخانه سیمان ری همچنان تعطیل است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۷:۱۸ | ۱۳۹۹/۱۰/۱۳

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: کارخانه سیمان ری حدود ۱۰ روز است که فعالیتی ندارد.
به گزارش اخبار ساختمان، حسین توکلی کِجانی افزود: مخازن مازوت کارخانه سیمان ری نیز پلمب شده و تاکنون هیچ گونه مازوتی به عنوان سوخت استفاده نشده است.

وی اظهارداشت: کارخانه‌های شن و ماسه و بتن تعطیل هستند و امروز نیز یک واحد تولید بتن پلمب شد ضمن اینکه نیروگاه گازی ری نیز غیر فعال است.

معاون استاندار تهران افزود: ما پس از پایداری شرایط آلودگی هوا و افزایش شاخص‌های آلایندگی، مصوبات ابلاغی کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران را در شهرستان ری اجرا کرده ایم.

توکلی کِجانی گفت: با توجه به اینکه در شهرستان شاخص‌های آلایندگی بالاست تلاش کردیم همکاران اداره محافظت محیط زیست شهرستان اقدامات لازم را برای جلوگیری از فعالیت کارخانه‌های آلاینده، انجام دهند.

وی اظهارداشت: ما در خصوص کارخانه ری تلاش می‌کنیم گاز مورد نیاز را تامین کنیم و تا زمانی که شرایط آلودگی هوا بهبود پیدا نکند اجازه استفاده از مازوت داده نمی‌شود.

فرماندار شهرستان ری گفت: شاخص‌هایی که از سه نقطه شهرستان گرفته می‌شود در برخی از ساعات شبانه روز عمدتا بالاست و سفارش ما به مردم این است که به توصیه‌هایی که اورژانس برای زمان آلودگی هوا اعلام کرده است، عمل کنند.

صدا و سیما

برچسب ها:

کارخانه سیمان ری 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman