در سایه بحران کرونا؛

بحران در بازار اجاره مسکن آمریکا

بحران در بازار اجاره مسکن آمریکا
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۲۴ | ۱۳۹۹/۱۰/۰۹

آمار‌ها در آمریکا نشان می‌دهند بیش از یازده میلیون مستاجر در این کشور توان پرداخت به موقع اجاره خانه‌های خود را ندارند.
به گزارش اخبار ساختمان، شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در گزارشی اعلام کرد، بدون تصویب و قانونی شدن کمک دولت به شهروندان، از هفته دیگر آمریکا شاهد سیلی از احکام تخلیه برای مستاجرانی خواهد بود که از پس پرداخت اجاره خانه‌های خود بر نیامده اند.

بر اساس این گزارش، یک موسسه مردم نهاد در آمریکا گفته است در حال حاضر می‌توان توقف دوم در صدور احکام تخلیه برای مستاجرانی که قادر به پرداخت اجاره خانه‌های خود نبوده اند، از جمله دیگر راه حل‌هایی است که می‌توان برای جلوگیری از بحران در آمریکا به آن متوسل شد.

در حالی که در بسیاری از ایالت‌ها از جمله در نیویورک و کالیفرنیا، در تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، از فعالیت بسیاری از مراکز کسب و کار از جمله رستوران‌ها جلوگیری به عمل می‌آید، برخی نیز این باور را دارند که آسیبی که تعطیلی کسب و کار به سلامت روانی و نیز معیشت مردم می‌زند چندان هم کمتر از خود کرونا نیست.

همچنین طرفداران بازگشایی مراکزی مانند رستوران‌ها باور دارند داده‌ها و بررسی‌های آماری نشان می‌دهند که حدود یک درصد از موارد ابتلا به کرونا از مراکز کسب و کار مانند رستوران‌ها ناشی می‌شود و هفتاد و پنج درصد از موارد ابتلا به دور همی‌های خانگی بازمی گردد.

صدا و سیما

برچسب ها:

بازار اجاره ،آمریکا 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman