برگزاری 2 نمایشگاه حوزه ساختمان در شیراز

برگزاری 2 نمایشگاه حوزه ساختمان در شیراز
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۱۳ | ۱۳۹۹/۱۰/۰۴

یازدهمین نمایشگاه تخصصی مصالح نوین ساختمانی، در و پنجره، آسانسور و بالابر همراه با هفدهمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‌المللی استان فارس در شیراز آغاز به کار کرد.
به گزارش اخبار ساختمان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، در حاشیه گشایش این ۲ نمایشگاه گفت: با تغییر وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان فارس پس از گذشت ۲ ماه، مجوز برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در شهرهای با وضعیت نارنجی، زرد و سفید صادر شده است.

سید محمود موسوی بیان داشت: این نمایشگاه‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و ضدعفونی مداوم برگزار شده است.

وی، با بیان اینکه برای ورود به سالن‌های این نمایشگاه، همراه داشتن کارت ملی الزامی است، افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سلامت تمام مراجعه‌کنندگان قبل از ورود به نمایشگاه از طریق استعلام از پایگاه داده علوم پزشکی پایش می‌شود تا از ورود مبتلایان در دوره نقاهت، قرنطینه و ناقل بیماری کرونا جلوگیری شود.

موسوی اضافه کرد: استفاده مداوم از ماسک مناسب برای بازدید از نمایشگاه‌ها ضروری است و ورودی سالن‌ها به دستگاه تب‌سنجی و استقرار دستگاه‌های ضدعفونی‌کننده خودکار مجهز است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: این نمایشگاه با کاهش سطح مساحت برگزاری و تعداد شرکت کننده، با هدف رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی با حضور ۴۴ شرکت در سالن حافظ به مساحت ۶ هزار مترمربع برپا شده و ۶۱ درصد مشارکت‌کنندگان از استان فارس و مابقی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، یزد، اردبیل، اصفهان و مازندران هستند که به مدت چهار روز به ارائه آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

موسوی، این رویداد نمایشگاهی را ویژه متخصصان دانست و اظهار داشت: تولیدکنندگان، کارشناسان و فعالان مرتبط با حوزه صنعت ساختمان می‌توانند تا روز ششم دی ماه ۹۹ از ساعت ۱۵ تا ۲۰ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز مراجعه کنند.

ایرنا

نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman