گشایش نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در ارومیه

گشایش نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در ارومیه
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۴۲ | ۱۳۹۸/۰۴/۲۶

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه گفت: نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات با حضور ۱۰۰ شرکت از استان های مختلف کشور در ارومیه گشایش یافت.
به گزارش اخبار ساختمان، امیر مسعود فاتحی افزود: این نمایشگاه بعد از ظهر دیروز / سه‌شنبه / کار خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه و در پارک جنگلی این شهر آغاز کرد و دارای غرفه‌های متعدد در سه سالن مجزاست.

وی ادامه داد: ۶۵ شرکت از استان‌های خراسان، آذربایجان‌شرقی، تهران، اصفهان، یزد و ۴۵ شرکت نیز از آذربایجان غربی در این نمایشگاه تخصصی حضور دارند.

وی بیان کرد: غرفه های تولید کننده در زمینه‌های درب و پنجره، آسانسور و قطعات، کامپوزیت، کناف، صنایع آلومینیومی، لوله و اتصالات، تاسیسات، سیستم‌های گرمایشی، کاشی و سرامیک، شیرآلات، یونولیت از بخش‌های مختلف این نمایشگاه به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه اظهار داشت: رونق صنعت ساختمان و تاسیسات، حمایت از تولیدات و امکان خرید ارزان برای شهروندان از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه به شمار می‌رود.

این نمایشگاه تا جمعه این هفته / ۲۸ تیر جاری / از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی پارک جنگلی ارومیه پذیرای علاقه‌مندان است.

ایرنا

برچسب ها:

نمایشگاه ،ساختمان ،صنعت 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman