جلوگیری از ساخت 70ملک غیرمجاز در تهران

جلوگیری از ساخت 70ملک غیرمجاز در تهران
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۱۷ | ۱۳۹۹/۰۹/۲۲

معاون شهرداری منطقه ۴ تهران با اشاره به عزم جدی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه از برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز حدود ۷۰ ملک و تخریب حدود ۴۵ ملک طی سالجاری خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، حمیدرضا فرخی، با اعلام این خبر که اقدامات پیشگیرانه منطقه ۴ در کاهش ساخت و سازهای غیر مجاز در حال انجام است، ضمن هشدار به افراد سودجو که با استفاده از خلاء های قانونی و عدم اطلاعات مکفی شهروندان به صورت شبانه اقدام یه ساخت و سازهای غیر مجاز کرده و نظم عمومی شهر را با اختلال مواجه می کنند،گفت: با هرگونه ساخت و ساز فاقد مجوز با جدیت برخورد می شود.

وی ضمن قدردانی از حمایت دستگاه های قضایی و نیروهای انتظامی در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز افزود: نواحی ۶ و ۷ منطقه به دلایل خاص اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی شهروندان ساکن در این نواحی دارای بیشتری ساخت و سازهای غیر مجاز در گذشته بود.

فرخی تصریح کرد: با توجه به اقدامات پیشگیرانه منطقه ۴ در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز، از ابتدای سال جاری تاکنون ضمن جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز حدود ۷۰ ملک نسبت به تخریب حدود ۴۵ ملک نیز اقدام شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ ضمن هشدار به شهروندان مبنی بر غیر قانونی بودن خرید املاک فاقد سند و پایانکار ساختمانی افزود: برخی از افراد سودجو با فروش غیر قانونی املاک فاقد مجوز ساخت و سند مالکیت و با به خطر انداختن جان شهروندان مشکلات عدیده را برای شهر و شهروندان ایجاد می کنند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با پیگیری مدیریت شهری منطقه چهار و تعامل بسیار مطلوب مراجع قضایی و عوامل انتظامی از ابتدای سال جاری ساخت و سازهای غیر مجاز در محلات شمیران نو، گلشن(خاک سفید)، تهرانپارس شرقی و جوادیه کاهش قابل توجهی داشته است.

مهر

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman