معرفی محبوب ترین برج های منطقه 22

معرفی محبوب ترین برج های منطقه 22
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۲۲ | ۱۳۹۹/۰۹/۲۲

برج های منطقه چیتگر به دلیل موقعیت مکانی مناسب، قرار گرفتن در مجاورت پارک جنگلی چیتگر و دسترسی عالی به انواع بزرگراه های تهران محل مناسبی برای سکونت هستند.

به گزارش اخبار ساختمان، بزرگراه هایی مانند خرازی، همدانی، اتوبان تهران کرج، جاده مخصوص کرج، بزرگراه آزادگان و بزرگراه تازه افتتاح شده تهران شمال در مجاورت پارک چیتگر این منطقه را جزو برترین مناطق تهران برای سکونت، کار و فعالیت های تجاری تبدیل کرده است. محبوب ترین برج های چیتگر برای سکونت با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شوند. با توجه به تعدد برج های موجود در این منطقه، در برخی موارد دو برج در مجاورت یکدیگر قیمت های متفاوتی دارند. برخی برج ها در بورس خرید و فروش بوده و افراد زیادی تمایل به سکونت در آن دارند.

در مقابل برخی برج ها تقاضای کمی داردبرخی از موارد مربوط به موقعیت جغرافیایی، دسترسی، نوع متریال، ساخت، طرح و نقشه بوده و برخی به مدیریت برج پس از راه اندازی بر می گردد. در ادامه به بررسی مشخصه های محبوب ترین برج های چیتگر می پردازیم.

 



مشخصات محبوب ترین برج های چیتگر

محبوب ترین برج های چیتگر دارای ویژگی هایی هستند که آنها را از سایر برج های مسکونی منطقه متمایز می کند. از جمله ویژگی های مهم در انتخاب برج های مناسب برای خرید و فروش موارد ذیل است:

موقعیت مکانی و دسترسی عالی: یکی از موارد مهم در خرید و فروش برج محل آن است. برخی برج ها در مناطق دور افتاده و پرت و به دور از امکانات قرار دارند. این در حالی است که در برنامه های شهرداری منطقه برای گسترش و توسعه در آن مناطق چشم اندازی وجود ندارد. مسلما این برج ها ارزش خرید و فروش پایینی دارند. در مقابل برخی برج های نوساز در مناطق در حال توسعه و یا مناطق توسعه یافته قرار دارند که جزو محبوب ترین برج های چیتگر بشمار می آیند. برج های برلیان، نارنجستان و اچ2 فرصتی ایده آل برای سرمایه گذاری هستند.

طرح و نقشه و ساخت مناسب: از دیگر ویژگی های محبوب ترین برج های چیتگر استفاده از متریال عالی برای ساخت است. برج های ارزشمند کیفیت ساخت فوق العاده دارند. خرابی و تعمیرات متعدد در همان سال های اول استفاده در برج های معمولی و بدون کیفیت یکی از مشکلاتی است که ارزش خرید و فروش برج را پایین می آورد. طرح و نقشه مناسب از دیگر ویژگی های برج های پرطرفدار است. برج های با ارزش دارای مجموعه متنوعی از واحدهای دو خوابه، سه خوابه و بالاتر هستند. تعداد واحدهای هر طبقه، نورگیر بودن، نداشتن فضای پرتی در واحد، عایق بندی مناسب، سیستم تهویه مطبوع عالی و فضای پارکینگ و انباری از دیگر مشخصات برج های ارزشمند است.

مدیریت برج: از دیگر موارد مهم در انتخاب محبوب ترین برج های چیتگر که ارزش خرید و فروش دارند نحوه مدیریت برج و فرهنگ ساکنین آن است. برخی برج ها مدیریت مناسبی نداشته و ساکنین آن بسیاری موارد را رعایت نمی کنند. زندگی در چنین برج هایی حتی اگر بهترین امکانات و موقعیت را داشته باشند مشکل است. برج های اچ2 و نارنجستان مربوط به نیروی هوایی ارتش و تعاونی فتح سپاه است و از مدیریت و سابقه درخشان برخوردار است. تحویل به موقع، شفافیت در تحویل اسناد واحدها و سایر مراحل حقوقی و اداری از جمله ویژگی های برج های مذکور است.

 



خرید و فروش واحدهای مسکونی در برترین برج های چیتگر

برای خرید و فروش واحدهای مسکونی انتخاب برج هایی که دارای ارزش هستند اهمیت زیادی دارد. خرید و سرمایه گذاری بدون بررسی می تواند منجر به ضرر و زیان مالی شود. محبوب ترین برج های چیتگر با دارا بودن کلیه فاکتورهای لازم برای سرمایه گذاری و سکونت خیال شما را آسوده می کند.

شما می توانید واحد خریداری شده را برای سکونت خود انتخاب کرده و یا آن را اجاره دهید. از طرفی در صورت نگهداشتن واحد، می توانید در آینده و هر زمان که نیاز داشتید در اسرع وقت آن را بفروشید. این در حالی است که خرید واحدهای مسکونی در برج های کم تقاضا مشکلات زیادی برای شما در پی دارد. سکونت در این برج ها شما را با مسائل مختلفی درگیر کرده و در موقع فروش نیز با خریداران کمی روبرو هستید. در پایان برای فروش آن باید ضرر و زیان زیادی را متحمل شوید. شناخت محبوب ترین برج های چیتگر امکان خرید و سرمایه گذاری در بهترین های منطقه را برای شما فراهم می سازد.

 



محبوب ترین برج های چیتگر برای خرید و فروش

پس از بررسی دلایل و ویژگی های خرید و فروش در محبوب ترین برج های چیتگر به معرفی برخی پروژه های مسکونی ایده آل برای سکونت و سرمایه گذاری می پردازیم.

برج اچ2: برج اچ2 در شهرک چیتگر در مجاورت پارک چیتگر قرار دارد. شهرک چیتگر دارای پهنه های A، B و C است. برج اچ2 در پهنه C با 2۹ طبقه و واحدهای یکخوابه، دو خوابه و سه خوابه موقعیت عالی دارد. پروژه متعلق به نیروی هوایی ارتش بوده و مدیریتی مناسب دارد. انواع استانداردهای ایمنی، نقشه و طرح عالی و چشم انداز مناسب واحدهای برج، آن را تبدیل به یکی از محبوب ترین برج های چیتگر نموده است. برای پیش خرید پروژه اچ 2 به سایت دیار22 مراجعه کنید.

برج نارنجستان: برج های نارنجستان یک و دو روبروی مجتمع تجاری طوبی قرار دارد. برج های نارنجستان کم واحد و در متراژهای بزرگ است. مجری پروژه تعاونی ابنیه اکام و تعاونی فتح سپاه است. پروژه نارنجستان سه در بالای اتوبان خرازی و در کنار مجموعه هزار و یک شب واقع شده است. همچنین افرادی که می خواهند سکوت و آرامش بلوار اردستانی را داشته باشند می توانند در پروژه نارنجستان چهار سرمایه گذاری کنند. برای خرید و فروش واحدهای مسکونی پروژه نارنجستان با دیار 22 تماس بگیرید.

برج برلیان: یکی از محبوب ترین برج های چیتگر برج های برلیان یک و دو در کنار دریاچه چیتگر است. برج دسترسی عالی و چشم اندازی بی نظیر به دریاچه دارد. شب های نورانی دریاچه چیتگر، انواع امکانات تفریحی، مراکز خرید و هوای تمیز دریاچه را می توانید در برج های برلیان در دسترس خود داشته باشید. برای داشتن اطلاعات بیشتر درباره جزئیات واحدهای مسکونی پروژه برلیان به سایت دیار 22 سر بزنید که در آن طرح ، نقشه و امکانات برج را در اختیار شما قرار می دهند.


نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman